LPP: większa sprzedaż, niższa marża

Właściciel marek Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay i Tallinder odnotował wzrost przychodów ze sprzedaży zarówno w ostatnim miesiącu, jak i w całym półroczu.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży w lipcu 2016 przyniosły LPP SA 535 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2015 roku o około 21 proc. Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wynosiła 38 proc. i była o ok. 8 p.p. niższa od marży zrealizowanej w lipcu roku poprzedniego.

Wartość przychodów ze sprzedaży w okresie styczeń – lipiec 2016 roku wyniosła 3, 209 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 17 proc.  od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku. Przychody ze sprzedaży internetowej w lipcu 2016 wyniosły ok. 10 mln zł i były wyższe o ok. 170 proc. od sprzedaży zrealizowanej w lipcu 2015. Narastająco w okresie styczeń – lipiec 2016 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 78 mln zł i była wyższa o ok. 100 proc. licząc rok do roku.

Powierzchnia handlowa sklepów na koniec lipca wyniosła ok. 872 tys. m kw i była większa o ok. 12 proc. od powierzchni handlowej na koniec lipca ubiegłego roku.  

Data publikacji: 2.08.2016
Przeczytaj również

Marketing:
10 trendów na świat post-koronawirusowy według agencji Trendwatching.com

W dobie kryzysu związanego z pandemią koronawirusa, wielu przedsiębiorców zastanawia… więcej »

Aktualności:
Twoja recepta na korona-wyzwanie

Każde wyzwanie to test, egzamin wobec siebie i innych na to, jak sobie z nim poradzimy. Będziemy więksi od niego, czy też nas przerośnie?… więcej »

Aktualności:
Polskie firmy jednoczą się w obliczu kryzysu
Polskie firmy, twórcy takich marek jak Apart, CCC, Kazar, Lancerto, Mediaexpert, Ochnik, Reserved, powołują Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług. Właściciele… więcej »