LPP: większa sprzedaż, niższa marża

Właściciel marek Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay i Tallinder odnotował wzrost przychodów ze sprzedaży zarówno w ostatnim miesiącu, jak i w całym półroczu.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży w lipcu 2016 przyniosły LPP SA 535 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2015 roku o około 21 proc. Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wynosiła 38 proc. i była o ok. 8 p.p. niższa od marży zrealizowanej w lipcu roku poprzedniego.

Wartość przychodów ze sprzedaży w okresie styczeń – lipiec 2016 roku wyniosła 3, 209 mln zł. Przychody te były wyższe o ok. 17 proc.  od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku. Przychody ze sprzedaży internetowej w lipcu 2016 wyniosły ok. 10 mln zł i były wyższe o ok. 170 proc. od sprzedaży zrealizowanej w lipcu 2015. Narastająco w okresie styczeń – lipiec 2016 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 78 mln zł i była wyższa o ok. 100 proc. licząc rok do roku.

Powierzchnia handlowa sklepów na koniec lipca wyniosła ok. 872 tys. m kw i była większa o ok. 12 proc. od powierzchni handlowej na koniec lipca ubiegłego roku.  

Data publikacji: 2.08.2016
Przeczytaj również

Rynek:
Grupa CCC z najwyższą w historii sprzedażą kwartalną

Grupa CCC zamyka drugi kwartał roku obrotowego 2021 (maj-lipiec) najwyższą w historii sprzedażą kwartalną, tj. 2 mld PLN (+41% rdr). Blisko… więcej »

Rynek:
LPP podsumowuje kwartał i szykuje się na trudny koniec roku

W drugim kwartale roku obrotowego 2021/2022 sprzedaż właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay wzrosła o 71%… więcej »

Rynek:
Zalando: branża mody musi przejść na system obiegu zamkniętego

Europejska platforma modowa i lifestyle’owa, wprowadza nowe modele biznesowe i praktyki w zakresie obiegu zamkniętego w całym cyklu życia… więcej »