Przed rozpoczęciem EURO 2024 Łukasz Piszczek podjął współpracę z marką modową Recman, w ramach której został twarzą kampanii. Piłkarz wziął udział w wizerunkowej sesji zdjęciowej, kampanii reklamowej w social mediach i outdoor. Jako ekspert TVP Sport Łukasz Piszczek wystąpił w stylizacjach marki na Mistrzostwach Euro 2024 komentując mecze Reprezentacji Polski.
W ostatnim czasie szerokim echem odbiła się informacja o powrocie Łukasza Piszczka do Borussi Dortmund w roli asystenta trenera Nuriego Sahina. To wielkie wyróżnienie dla byłego obrońcy, który spędził w tym klubie wiele lat swojej zawodowej kariery. Teraz, jako członek sztabu szkoleniowego, będzie mógł dzielić się bogatym doświadczeniem i wiedzą z młodszymi zawodnikami, kontynuując piłkarską podróż na zupełnie nowym poziomie.
– Jesteśmy przekonani, że osobowość i styl Łukasza Piszczka doskonale podkreśla wartości, którymi kierujemy się w tworzeniu naszych kolekcji. Wspólna kampania skupia się na profesjonalizmie, jakości i doskonałości, czyli wartościach, które łączą Łukasza Piszczka z Recman oraz są kluczowe w strategii marki – powiedziała Anna Olbryś, Dyrektor Kreatywna marki Recman.
Recman od lat wspiera polskich sportowców. Dyscypliną, z którą marka ma najwięcej wspólnego jest tenis. Recman od 2011 konsekwentnie inwestuje w promocję tego sportu w Polsce będąc m.in. Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w Tenisie oraz wspierając liczne inicjatywy tenisowe, w tym m.in. Akademię Tenisa dla najmłodszych na Podlasiu. Ambasadorem marki jest m.in. triumfator turniejów wielkoszlemowych w grze podwójnej – Łukasz Kubot. Recman wspiera również kluby sportowe, m.in. obecnego Mistrza Polskiej Ligi Koszykówki Trefl Sopot oraz lokalny klub siatkarski Ślepsk Malow Suwałki.