Mammut rozwija sieć swoich sklepów. Kolejny salon w Warszawie

Dystrybutor popularnej na całym świecie marki outdoorowej otworzył kolejny salon w Warszawie. Nowy sklep jest już dziewiątym należącym do sieci w Polsce, a zarazem trzecim, który działa w nowym koncepcie.

Kolejny sklep w Warszawie

Uni-Sport, dystrybutor szwajcarskiej marki o ponad 160-letniej historii, kontynuuje inwestycje w rozwój sieci sklepów stacjonarnych w Polsce. Od niedawna warszawscy pasjonaci outdooru, poza sklepem przy Alei Niepodległości, mają do dyspozycji drugi sklep marki. Nowy salon, który liczy 100 m kw. powierzchni, otwarto w samym centrum Warszawy, przy ulicy Nowolipki 14.

 Zgodnie z zeszłorocznymi zapowiedziami rozwijamy sieć naszych sklepów stacjonarnych. Po nowych inwestycjach, m.in. w samym sercu Poznania i przeprowadzonych modernizacjach w Krakowie, Wrocławiu i w Sosnowcu, kolejna lokalizacja w stolicy to naturalny krok w rozwoju naszej firmy. Drugi warszawski sklep był w naszych planach już od dawna, to odpowiedź na rosnące potrzeby mieszkańców Warszawy, którym chcemy zapewnić jeszcze lepszy dostęp do pełnej oferty produktów Mammuta – komentuje Ewa Gacek, wiceprezeska i dyrektorka finansowa Uni-Sport Sp. z o.o., firmy, która jest wyłącznym dystrybutorem produktów Mammut w Polsce.

W ofercie sklepu znajdzie się szeroki wybór produktów o przeznaczeniu outdoorowym, wspinaczkowym, a także miejskim. Jest to już 9. placówka marki w Polsce, a także trzeci sklep Mammuta w kraju, który funkcjonuje w nowym koncepcie handlowym.

 Salon w Warszawie, to kolejny sklep po Poznaniu i Krakowie, który działa zgodnie z najnowszymi standardami sieci Mammut, jest spójny z jej obecną identyfikacją wizualną, a także duchem marki. Zmodernizowane wnętrza, o większym metrażu i pełne niestandardowych rozwiązań, niosą wiele udogodnień dla klientów – mówi Ewa Gacek.

Co dla klientów oznacza nowy koncept? Podobnie, jak w innych sklepach zaadaptowanych do tego modelu, na kupujących czeka większa, bardziej komfortowa przestrzeń zakupowa oraz zmiany w jej aranżacji m.in. czytelniejszy podział stref i aktywności oraz ekspozycja towaru w standardzie premium,

Na uwagę zasługuje również wystrój sali sprzedaży – nawiązujący do alpejskich tradycji marki, ale jednocześnie pełen nowoczesnych komponentów. Za nowy koncept marki odpowiada niemiecka agencja kreatywna Dan Pearlman.

9 sklepów w największych miastach Polski. Kolejne na horyzoncie

Sklep w Warszawie jest drugim w stolicy, a już 9 w Polsce salonem firmowym szwajcarskiej marki, z czego pięć działa w galeriach handlowych oraz outletach (Kraków, Gdańsk, Wrocław, Katowice, Sosnowiec), a cztery na ulicach handlowych (Poznań, Katowice oraz Warszawa). Pełen asortyment dostępny jest także w sklepie online. Na tym nie koniec – przedstawiciel zapowiada kolejne otwarcia i modernizację dotychczasowych lokalizacji.

Rabaty i okazje dla klientów

W związku z debiutem nowego lokalu w Warszawie na klientów czekają rabaty na całą ofertę, z wyjątkiem sprzętu lawinowego, w wysokości 15%. Akcja promocyjna potrwa do 19 października.

Źródło: Uni-Sport sp. z o.o. 

Data publikacji: 14.10.2024
Przeczytaj również

Aktualności:
Columbia otwiera monobrandowy sklep w Warszawie

Columbia Sportswear, globalna marka tworząca innowacyjną odzież, obuwie, akcesoria i sprzęt dla outdoorowych entuzjastów, poinformowała o… więcej »

Aktualności:
Zmiany w zarządzie Grupy LPP. Roszada na stanowisku wiceprezesa

17 października br. Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP, złożył rezygnację z pełnionej funkcji z powodów zdrowotnych. W… więcej »

Aktualności:
Columbia Sportswear wprowadza nową technologię Omni-Heat™ Arctic

Columbia Sportswear w sezonie jesień-zima 2024 wprowadza na rynek technologię Omni-Heat™ Arctic. Czerpiąc inspirację z naturalnych… więcej »