Marka DIEGO M zaprezentowała kolekcję jesień-zima 2024/2025

W prestiżowym hotelu H15 w samym sercu Warszawy odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji FW2024/25 renomowanej marki modowej DIEGO M. Wydarzenie przyciągnęło liczne grono pasjonatów mody, dziennikarzy, klientów i influencerów, którzy mieli okazję jako pierwsi zapoznać się z najnowszymi trendami na sezon jesień-zima 2024/25.

Kolekcja DIEGO M na nadchodzący sezon to synonim luksusu, elegancji i innowacyjnego podejścia do mody. Przeznaczona jest dla nowoczesnych kobiet i mężczyzn, którzy cenią sobie zarówno styl, jak i nowatorstwo. Pokaz mody w hotelu H15 był prawdziwą ucztą dla oczu, pełną kolorów, faktur i oryginalnych krojów.

Wśród zaprezentowanych projektów można było zobaczyć wyrafinowane, wysokiej jakości kaszmirowe płaszcze, akcenty z eko-futra z dwustronnymi kurtkami, płaszczami i akcesoriami, które ucieleśniają zaangażowanie marki w etyczną i świadomą modę.

Luksusowe skóry shearling w kolorach karmelu i perłowej bieli były bardzo chwalone za ich lekkość i wyjątkowość.

Jeśli chodzi o kultowe kurtki puchowe, znaleźliśmy odświeżone objętości i różne odcienie kolorów. Dzień dopełnił udział modelki Anny Markowskiej, która miała na sobie modele z aktualnej kolekcji wiosna/lato 2024.

Współwłaścicielka marki Manuela Bortolameolli, która tworzy markę wraz z mężem Diego Mazzi, osobiście przedstawiła inspiracje stojące za stworzeniem najnowszej kolekcji.

Data publikacji: 29.05.2024
Przeczytaj również

Moda:
Jak dobrać odpowiednie obuwie do stylizacji na różne okazje?

Dobór odpowiedniego obuwia do stylizacji na różne okazje może być nie lada wyzwaniem. Kluczem jest doskonałe połączenie stylu,… więcej »

Moda:
Subtelność, szyk i elegancja – pokaz najnowszej kolekcji Deni Cler „Sono Deni”

3 września 2024 roku, w wyjątkowych przestrzeniach Muzeum Historii Polski w Warszawie odbył się pokaz najnowszej kolekcji Deni Cler na sezon… więcej »

Marketing:
Łukasz Piszczek nawiązał współpracę z firmą Recman. Znany piłkarz został twarzą polskiej marki

Przed rozpoczęciem EURO 2024 Łukasz Piszczek podjął współpracę z marką modową Recman, w ramach której został twarzą kampanii. Piłkarz… więcej »