Marka Dr. Martens po raz kolejny uruchomiła pop-up, tym razem w samym sercu Warszawy, w Pasażu Wiecha. Od 17 kwietnia do 24 maja marka zaprasza do świata, gdzie w centrum uwagi znajdą się dwa premierowe modele – Buzz i Elphie, a w programie – bezpłatne aktywacje: customizacje, warsztaty biżuteryjne i renowacje obuwia.
Nowa kolekcja i kultowe modele
W pop-upie marki Dr. Martens jest prezentowana najnowsza kolekcja obuwia i dodatków. W centrum uwagi są dwa premierowe modele – Buzz i Elphie. W tymczasowym butiku marki dostępny jest także szeroki wybór innych kultowych Docsów – w tym klasycznego modelu 1460. Wszystkie buty można obejrzeć, przymierzyć i kupić na miejscu.
Customizacje i warsztaty biżuteryjne
Jak przystało na markę Dr. Martens, nie brakuje działań związanych ze sztuką, we współpracy
z lokalnymi artystami. W czwartki popularne twórczynie biżuterii doradzają w customizacji Docsów, by nadać im niepowtarzalny, unikalny charakter. @fruitingbodies.jewelry zaprojektowała limitowane dodatki w stylu modelu Buzz, natomiast @innaslodycz– elementy inspirowane modelem Elphie. To okazja, by stworzyć własną parę butów w swoim unikalnym stylu.
W pop-upie zaplanowana jest również strefa twórcza, w której w środy odbywają się warsztaty z tworzenia biżuterii. Prowadzi je Oliwia Cajdler – artystka tworząca biżuterię w @glina.store. Każdy, kto weźmie udział w warsztatach, będzie mógł samodzielnie zaprojektować i wykonać wyraziste i wyjątkowe dodatki stylizacyjne.
Bezpłatna renowacja Docsów
Dla wszystkich miłośników marki przygotowano jeszcze jedną aktywację – możliwość bezpłatnej pielęgnacji i renowacji swojej ulubionej pary butów Dr. Martens. W piątki wystarczy przynieść swoje ukochane Docsy do pop-upu, a specjaliści ze @sneakerwashwarsaw pomogą przywrócić im ich dawny blask.