Marka odzieży męskiej Pako Lorente promuje kolekcję dresów

Pako Lorente, polski brand kojarzony do tej pory z elegancką modą męską, wprowadza linię Casual Club – limitowaną serię uniseksowych bluz z kapturem, longesleevów, t-shirtów oraz spodni dresowych.

Jak tłumaczy firma, Casual Club to odpowiedź na potrzeby zmieniającego się świata, w którym coraz częściej garnitury zastępuje streetwear deluxe – świetne wykończone i zaprojektowane limitowane serie ubrań casual.

Zaprojektowana i wyprodukowana w Polsce kolekcja Casual Club zawiera zarówno propozycje dla fanów trendu normcore, w których główny nacisk kładziony jest na monochromatyczne projekty w musztardowym kolorze czy zimnym zielonym, jak i typograficzne, biało-czarne rozwiązania, nawiązujące do nazwy linii i wpisujące się w najnowsze trendy.

Za koncept kreatywny kampanii nowej linii odpowiada Natalia Eljaszuk – Head of Visual Communication marki Pako Lorente przy współpracy z Head of Design Department Izabelą Czarzastą. Branding linii Casual Club przygotowała agencja Spot and Dot.

Pierwszy drop Pako Lorente Casual Club zadebiutował na dedykowanej stronie internetowej plcasualclub.com oraz na pakolorente.com 1 października.

Data publikacji: 2.10.2020
Przeczytaj również

Marketing:
Czy Covid-19 stworzył nowy rodzaj konsumentów? [raport]

Jak wynika z badania SAS, okres lockdownu spowodowanego pandemią Covid-19 znacząco wpłynął na nawyki konsumentów i ich relacje z firmami,… więcej »

Marketing:
Zalando sięgnęło po murale

Od początku września, w centrach wielkich miast: Warszawy, Wrocławia, Gdańska oraz Katowic można podziwiać ekologiczne, wielkoformatowe… więcej »

Marketing:
Kolekcja QΠШ Robert Kupisz dla TIFFI w obiektywie Agaty Serge

W zeszłym sezonie QΠШ Robert Kupisz po raz pierwszy połączył siły z marką TIFFI. W sezonie jesień–zima 2020/21 marki wznawiają… więcej »