Marka odzieży męskiej Pako Lorente promuje kolekcję dresów

Pako Lorente, polski brand kojarzony do tej pory z elegancką modą męską, wprowadza linię Casual Club – limitowaną serię uniseksowych bluz z kapturem, longesleevów, t-shirtów oraz spodni dresowych.

Jak tłumaczy firma, Casual Club to odpowiedź na potrzeby zmieniającego się świata, w którym coraz częściej garnitury zastępuje streetwear deluxe – świetne wykończone i zaprojektowane limitowane serie ubrań casual.

Zaprojektowana i wyprodukowana w Polsce kolekcja Casual Club zawiera zarówno propozycje dla fanów trendu normcore, w których główny nacisk kładziony jest na monochromatyczne projekty w musztardowym kolorze czy zimnym zielonym, jak i typograficzne, biało-czarne rozwiązania, nawiązujące do nazwy linii i wpisujące się w najnowsze trendy.

Za koncept kreatywny kampanii nowej linii odpowiada Natalia Eljaszuk – Head of Visual Communication marki Pako Lorente przy współpracy z Head of Design Department Izabelą Czarzastą. Branding linii Casual Club przygotowała agencja Spot and Dot.

Pierwszy drop Pako Lorente Casual Club zadebiutował na dedykowanej stronie internetowej plcasualclub.com oraz na pakolorente.com 1 października.

Data publikacji: 2.10.2020
Przeczytaj również

Marketing:
Prawne aspekty „dupes” w modzie – kiedy zamiennik narusza prawo?

Zwrot „dupe” (skrót od angielskiego słowa „duplicate”, czyli kopia) oznacza niedrogie zamienniki luksusowych produktów, które imitują… więcej »

Aktualności:
Columbia Sportswear i Intuitive Machines ogłaszają współpracę przy nadchodzącej misji księżycowej

Intuitive Machines wykorzysta dwie opatentowane technologie firmy Columbia, aby chronić swój  lądownik księżycowy przed ekstremalnymi… więcej »

Aktualności:
Deni Cler wspiera kampanię społeczną "Dotykam = Wygrywam"

Marka Deni Cler stworzyła limitowaną edycję t-shirtów z wyjątkową grafiką autorstwa Anny Halarewicz, z której 50% zysków ze sprzedaży… więcej »