Pako Lorente, polski brand kojarzony do tej pory z elegancką modą męską, wprowadza linię Casual Club – limitowaną serię uniseksowych bluz z kapturem, longesleevów, t-shirtów oraz spodni dresowych.
Jak tłumaczy firma, Casual Club to odpowiedź na potrzeby zmieniającego się świata, w którym coraz częściej garnitury zastępuje streetwear deluxe – świetne wykończone i zaprojektowane limitowane serie ubrań casual.
Zaprojektowana i wyprodukowana w Polsce kolekcja Casual Club zawiera zarówno propozycje dla fanów trendu normcore, w których główny nacisk kładziony jest na monochromatyczne projekty w musztardowym kolorze czy zimnym zielonym, jak i typograficzne, biało-czarne rozwiązania, nawiązujące do nazwy linii i wpisujące się w najnowsze trendy.
Za koncept kreatywny kampanii nowej linii odpowiada Natalia Eljaszuk –
Head of Visual Communication marki Pako Lorente przy współpracy z Head of
Design Department Izabelą Czarzastą. Branding linii Casual Club
przygotowała agencja Spot and Dot.
Pierwszy drop Pako Lorente Casual
Club zadebiutował na dedykowanej stronie internetowej plcasualclub.com oraz na pakolorente.com 1 października.