Marka Samanta Lingerie rozpoczęła współpracę z Joanną Banaszewską. Powstała limitowana kolekcja Ellen

Linia Ellen jest efektem współpracy marki Samanta Lingerie z Joanną Banaszewską. Mamą dwójki dzieci, businesswoman oraz liderką opinii, która od ponad dekady inspiruje swoje obserwatorki w social mediach pod nazwą JBanaszewska. „Kobieta petarda, która uosabia wszystkie cechy bliskie marce Samanta.” – jak określiła ją założycielka firmy Elżbieta Adamek, „Otwarta, świadoma, zawsze uśmiechnięta, z pozytywnym podejściem do życia.

Modele powstały z pasji do piękna, sztuki oraz podróżowania. Nazwa limitowanej kolekcji bielizny pochodzi od imienia stewardessy – Ellen Church, która była pierwszą kobietą wykonującą ten zawód w chmurach. Dla marki Samanta Lingerie i JBanaszewska to również debiut, który zaowocował kobiecą kolekcją bielizny. To wynik współpracy pomiędzy Kornelią Adamek – projektantką marki, a topową influencerką, jest kwintesencją oryginalności, funkcjonalności i indywidualnego stylu.

Współpraca z Joanną Banaszewską była procesem pełnym inspiracji oraz nowatorskich rozwiązań, które powstały z myślą o każdej kobiecie. Joanna, zainspirowana swoimi licznymi podróżami w odległe kraje, razem z marką podjęła wyzwanie stworzenia bielizny, która nie tylko podkreśla kobiecość, ale także zapewnia niezrównany komfort noszenia. „Wybierając bieliznę zwracam uwagę na to, aby idealnie otulała ciało, dawała poczucie bezpieczeństwa i podkreślała atuty. Samej, posiadając większy rozmiar biustu, nie zawsze udawało mi się znaleźć bieliznę spełniającą te wymagania. Chciałabym, żeby każda kobieta czuła się atrakcyjnie w swoim ciele i komfortowo w bieliźnie.” – opowiada współautorka projektu Joanna Banaszewska i kontynuuje

Praca nad linią Ellen z marką Samanta była dla mnie wyjątkowym doświadczeniem. Razem z projektantką Kornelią miałyśmy możliwość połączyć naszą wiedzę i doświadczenie. Wiedziałam, że wspólnie z marką stworzymy nie tylko piękne, ale i wygodne, dobrze trzymające piersi biustonosze. Jestem pewna, że zaprojektowałyśmy bieliznę, która spełni wysokie wymagania każdej kobiety. Było to dla mnie nie tylko inspirujące wyzwanie, ale także wspaniała przygoda, bo własna linia bielizny marzyła mi się od lat.”.

Linia Ellen wyróżnia się unikatowym kolorem spośród dostępnych propozycji na rynku bielizny – odcień fuksji został specjalnie stworzony na potrzeby autorskiego projektu influencerki. Jest rezultatem ponad rocznej pracy, konsultacji i doświadczeń dwóch świadomych kobiet, które łącząc swoje siły stworzyły niestandardowe rozwiązanie zarówno dla miejskich miłośniczek elegancji jak i domatorek, które cenią sobie funkcjonalność i wygodę. Korzystając z najnowszych technologii i materiałów posiadających certyfikaty, powstała bielizna, która otula ciało, podkreślając jego piękno i intymny charakter.

W kolekcji Ellen można odnaleźć szeroką gamę fasonów biustonoszy, gwarantujących doskonałe podtrzymanie i stabilizację biustu, jak i różnorodne kroje majtek, które subtelnie modelują sylwetkę i dodatkowo ją wysmuklają. Dostępne będą 4 fasony biustonoszy oraz 3 konstrukcje majtek, wśród których pojawia się model z wysokim stanem. Projekty Samanta Lingerie x JBanaszewska zostały uszyte z włoskiej, flokowanej koronki w energetycznym kolorze fuksji.

„Współpraca z Asią Banaszewską przy tworzeniu linii Ellen była dla mnie niezwykle inspirującym doświadczeniem. Joanna to nie tylko utalentowana bizneswoman, ale przede wszystkim wizjonerka – kreatywna kobieta o niezwykłej determinacji. Jej osobiste uwagi oraz pasja do podróży i piękna stanowiły nieocenione wsparcie podczas procesu projektowania. Razem postanowiliśmy stworzyć bieliznę, która nie tylko podkreśla kobiecość, ale także zapewnia niezrównany komfort noszenia. Jestem dumna z efektów naszej współpracy i jestem przekonana, że linia Ellen zachwyci wszystkie kobiety, które poszukują eleganckiej i funkcjonalnej bielizny.” – opowiada Kornelia Adamek, projektantka marki Samanta Lingerie.

Premiera współpracy Samanta Lingerie x JBanaszewska z linią Ellen zaplanowana jest na 1 lipca 2024 i będzie dostępna na stronie https://samanta.pl oraz salonach partnerskich. / @samantalingerie oraz @jbanaszewska.

Data publikacji: 25.06.2024
Przeczytaj również

Marketing:
LPP startuje z nową kampanią edukacyjną „Wear Your Story”. Uruchomi też akcję naprawiania ubrań w punktach krawieckich

Mimo iż Polacy mają coraz większą świadomość, że nadmierna konsumpcja i wyrzucanie ubrań mogą mieć negatywny wpływ na środowisko,… więcej »

Marketing:
Kappahl w kampanii „Denim Fit For You” przybliża proces produkcji dżinsów

Kappahl skupia się na przedstawieniu transparentności procesu produkcji dżinsów, dając klientom możliwość śledzenia pochodzenia i etapów… więcej »

Marketing:
Pokolenie Alpha. Jakie wartości są ważne w budowaniu marek
i doświadczeń dla najmłodszych klientów?

Mimo, iż najstarsi członkowie pokolenia Alpha  dopiero wkraczają w wiek nastoletni, to wielu marketerów już dziś skupia na nich uwagę… więcej »