Marka Wspiera Markę w Łodzi

fot. Dominik Kolęda

Łódź zyskała nowe wydarzenie modowe. 7 kwietnia br., W Centralnym Muzeum Włókiennictwa odbyła się pierwsza edycja wydarzenia zatytułowanego „Marka Wspiera Markę”. To pokaz mody promujący polską modę i rodzimych projektantów.

Pomysłem na wydarzenie jest, by w pokazie brały udział wyłącznie polskie marki z branży mody. Łączenie marek, wzajemna wymiana i współpraca to podstawowa idea projektu, dlatego w wydarzeniu biorą udział już dobrze znani projektanci oraz ci, którzy na rozpoznawalność dopiero pracują i debiutują w świecie mody. Szczególną uwagę organizatorzy przykładają do wsparcia promocyjnego absolwentów uczelni artystycznych. W pierwszej edycji prym wiodły projektantki i projektanci związani z Łodzią. Idea wydarzenia uwzględnia współpracę nie tylko marek modowych, ale także firm z innych sektorów, np. kosmetycznego, spożywczego, pończoszniczego czy jubilerskiego.

Organizatorami wydarzenia było Personal Branding Polska i Województwo Łódzkie. Swoje kolekcje zaprezentowali: Klaudia Markiewicz, Simona Nikołajewska, Kalina Kocemba, De La Fotta, Angelika Józefczyk, Kamil Hala, Maciej Piłat oraz Bartosz Pilawski. Kolejna edycja pokazu zaplanowana jest już na jesień.

DSC_5887 DSC_7089

DSC_6880 DSC_6718 DSC_6801

Zdjęcia: Dominik Kolęda

Data publikacji: 8.05.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Zapraszamy na 13. edycję Fashion Business Congress: E-commerce w modzie! Bezpłatna rejestracja dla firm z sektora fashion!

Jeśli działasz w branży mody i chcesz zwiększyć swoją sprzedaż internetową, nie możesz przegapić 13. edycji Fashion Business Congress!… więcej »

Aktualności:
Zentrada: „Stop subwencjom od UE dla Temu & Shein“

Platforma Zentrada uruchamia ogólnoeuropejską petycję w celu powstrzymania dotacji dla Temu & Shein. "Wielu naszych członków, zwłaszcza… więcej »

Aktualności:
Bezpłatny webinar: Cross-border e-commerce w praktyce / Mastering Cross-border e-commerce

Zapraszamy 18 czerwca na webinar poświęcony optymalizacji strategii e-commerce oraz zarządzaniu informacjami o produktach na różnych rynkach.… więcej »