Marketing mody. Strategia, branding i promocja

To praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka, autorstwa Harriet Posner,  wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe.

Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody – są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji – strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.

Wydawnictwo Arkady

Książka dostępna na: www.arkady.info/marketing-mody-strategia-i-promocja.html

źródło: materiały prasowe

Data publikacji: 14.03.2019
Przeczytaj również

Marketing:
Columbia Sportswear: Dzięki tym butom na szlaku poczujesz się jak górska kozica

Bazując na 20-letnim doświadczeniu w projektowaniu i produkcji obuwia sportowego, Columbia Sportswear wprowadza na rynek nowy hikingowy model… więcej »

Marketing:
Lojalności klientów ważniejsza niż kiedykolwiek. Konkurs Loyalty Heroes

- Eksperci są zgodni, lojalność jest w cenie i jej rola będzie rosła. Najpierw wymusiła to pandemia, a teraz zbliżający… więcej »

Marketing:
5 wskazówek jak promować swoją markę modową w social media
Marketing twojej marki modowej nie może pominąć komunikacji w social media. To ogromny potencjał dla brandu, dzięki któremu zbudujesz zaangażowaną społeczność i… więcej »