Marlena Woolford na Pop-up Forum

Do prelegentów Pop-up Forum dołączyła Marlena Woolford z Inspiration Trend Analysis z Londynu. Forum poświęcone sklepom tymczasowym odbędzie się już 24 listopada.

Sklepy typu pop-up to jeden z najmodniejszych trendów marketingowych, z którego korzystają z powodzeniem zarówno duże zachodnie koncerny, jak i małe kreatywne marki. Jak można wykorzystać to zjawisko i tworzyć pop-upy dowiemy się właśnie na Pop-up Forum. W programie imprezy znajdą się takie tematy, jak:

Jak zyskać klientów dzięki sklepom „pop-up”? Jerzy Osika, Promedia

Pop-up store jako narzędzie marketingowe centrów handlowych, Agnieszka Ochowska, Sellmore

Visual merchandising w sklepach tymczasowych,  Dagmara Habiera, VM Studio

Pop-up w omnichannel, prelekcje ekspertów ds. omnichannel

Pop-up w Londynie, a sprawa polska, czyli jak zagraniczne doświadczenia wykorzystać w kraju, Marlena Woolford, Inspiration Trend Analysis, Londyn

Trendy rozwojowe sklepów pop-up w Polsce, panel dyskusyjny

Pełna agenda i zgłoszenia na: http://promedia.biz.pl/pl,aktualnosci,6/pop-up-forum-juz-24-listopada,d873.html

Data publikacji: 21.10.2015
Przeczytaj również

Aktualności:
Marcin Piechocki powołany na członka zarządu LPP

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy polskiej spółki odzieżowej LPP, podczas posiedzenia w dniu 29 czerwca br. powołało do zarządu spółki… więcej »

Aktualności:
Co nowego w branży mody?
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia nie zwalnia tempa i cały czas pracuje na rzecz sektora. Naszym nadrzędnym celem jest dostosowanie wiedzy,… więcej »
Aktualności:
Dorota Gardias ambasadorką marki Affect

Efektem współpracy marki Affect i Doroty Gardias, jednej z najbardziej znanych polskich osobowości telewizyjnych, jest Butterfly. Paleta… więcej »