Do prelegentów Pop-up Forum dołączyła Marlena Woolford z Inspiration Trend Analysis z Londynu. Forum poświęcone sklepom tymczasowym odbędzie się już 24 listopada.
Sklepy typu pop-up to jeden z najmodniejszych trendów marketingowych, z którego korzystają z powodzeniem zarówno duże zachodnie koncerny, jak i małe kreatywne marki. Jak można wykorzystać to zjawisko i tworzyć pop-upy dowiemy się właśnie na Pop-up Forum. W programie imprezy znajdą się takie tematy, jak:
Jak zyskać klientów dzięki sklepom „pop-up”? Jerzy Osika, Promedia
Pop-up store jako narzędzie marketingowe centrów handlowych, Agnieszka Ochowska, Sellmore
Visual merchandising w sklepach tymczasowych, Dagmara Habiera, VM Studio
Pop-up w omnichannel, prelekcje ekspertów ds. omnichannel
Pop-up w Londynie, a sprawa polska, czyli jak zagraniczne doświadczenia wykorzystać w kraju, Marlena Woolford, Inspiration Trend Analysis, Londyn
Trendy rozwojowe sklepów pop-up w Polsce, panel dyskusyjny
Pełna agenda i zgłoszenia na: http://promedia.biz.pl/pl,aktualnosci,6/pop-up-forum-juz-24-listopada,d873.html