Messi dla Adidasa

Czterokrotny zdobywca Złotej Piłki, Leo Messi wystąpił w spocie marki Adidas, w którym zachęca młodych sportowców, aby tworzyli własny styl, a nie tylko naśladowali. Nowy, 60-sekundowy film „Unfollow” jest częścią kampanii „Create Your Own Game”.

Spot to kolejny etap kampanii Sport15, który pokazuje zmianę w sposobie komunikacji przez markę. W świecie pełnym naśladowców Adidas chce dotrzeć do tych, którzy mają odwagę, aby się wyróżniać. Najnowszy film z udziałem Messiego jest wezwaniem dla wszystkich, którzy przeciwstawiają się ustanowionym wcześniej normom. Futbol rozwija się każdego dnia. Aby odnieść sukces, nie wystarczy naśladować Leo Messiego. Trzeba mieć swój własny styl.

Data publikacji: 24.08.2015
Przeczytaj również

Marketing:
Czy Covid-19 stworzył nowy rodzaj konsumentów? [raport]

Jak wynika z badania SAS, okres lockdownu spowodowanego pandemią Covid-19 znacząco wpłynął na nawyki konsumentów i ich relacje z firmami,… więcej »

Marketing:
Marka odzieży męskiej Pako Lorente promuje kolekcję dresów

Pako Lorente, polski brand kojarzony do tej pory z elegancką modą męską, wprowadza linię Casual Club – limitowaną serię… więcej »

Marketing:
Zalando sięgnęło po murale

Od początku września, w centrach wielkich miast: Warszawy, Wrocławia, Gdańska oraz Katowic można podziwiać ekologiczne, wielkoformatowe… więcej »