Messi dla Adidasa

Czterokrotny zdobywca Złotej Piłki, Leo Messi wystąpił w spocie marki Adidas, w którym zachęca młodych sportowców, aby tworzyli własny styl, a nie tylko naśladowali. Nowy, 60-sekundowy film „Unfollow” jest częścią kampanii „Create Your Own Game”.

Spot to kolejny etap kampanii Sport15, który pokazuje zmianę w sposobie komunikacji przez markę. W świecie pełnym naśladowców Adidas chce dotrzeć do tych, którzy mają odwagę, aby się wyróżniać. Najnowszy film z udziałem Messiego jest wezwaniem dla wszystkich, którzy przeciwstawiają się ustanowionym wcześniej normom. Futbol rozwija się każdego dnia. Aby odnieść sukces, nie wystarczy naśladować Leo Messiego. Trzeba mieć swój własny styl.

Data publikacji: 24.08.2015
Przeczytaj również

Marketing:
Ponadczasowa moda, ponadczasowe relacje. Kampania „Pokolenia” Patrizia Aryton

Marka Patrizia Aryton przygotowała specjalną kampanię „Pokolenia” poświęconą relacjom między matką a córką. Jak mówią… więcej »

Marketing:
Marka Tommy Hilfiger zaprosiła do współpracy polskiego piłkarza Arkadiusza Milika

Tommy Hilfiger, który od trzech dekad zaciera granice między modą a sportem, łączy siły z ikoną polskiego futbolu, Arkadiuszem Milikiem. W… więcej »

Marketing:
Najpopularniejsze social media. Jakich treści poszukują w nich internauci [raport]

Chociaż na przełomie ostatnich trzech lat postrzeganie social mediów zmieniło się, podium ulubionych platform pozostaje bez zmian. W… więcej »