Messi dla Adidasa

Czterokrotny zdobywca Złotej Piłki, Leo Messi wystąpił w spocie marki Adidas, w którym zachęca młodych sportowców, aby tworzyli własny styl, a nie tylko naśladowali. Nowy, 60-sekundowy film „Unfollow” jest częścią kampanii „Create Your Own Game”.

Spot to kolejny etap kampanii Sport15, który pokazuje zmianę w sposobie komunikacji przez markę. W świecie pełnym naśladowców Adidas chce dotrzeć do tych, którzy mają odwagę, aby się wyróżniać. Najnowszy film z udziałem Messiego jest wezwaniem dla wszystkich, którzy przeciwstawiają się ustanowionym wcześniej normom. Futbol rozwija się każdego dnia. Aby odnieść sukces, nie wystarczy naśladować Leo Messiego. Trzeba mieć swój własny styl.

Data publikacji: 24.08.2015
Przeczytaj również

Handel:
Sklepy przyszłości pojawią się szybciej, niż się nam wydaje – koronawirus zmieni handel detaliczny

Sprzedawcy detaliczni od dawna wiedzieli, że na rynku szykują się zmiany. Konsumenci coraz chętniej przenoszą swoje zwyczaje zakupowe do… więcej »

Marketing:
10 trendów na świat post-koronawirusowy według agencji Trendwatching.com

W dobie kryzysu związanego z pandemią koronawirusa, wielu przedsiębiorców zastanawia… więcej »