Mężczyźni wolą koronki

fot. www.kontri.pl

Luty, miesiąc zakochanych, to czas, kiedy sklepy internetowe z damską bielizną odnotowują wzrost zainteresowania swoimi produktami. Nie od dziś wiadomo, że gusta kobiet i mężczyzn znacznie się od siebie różnią – również w tym zakresie. Sklep internetowy Kontri.pl wraz z Trusted Shops, przygotował infografikę prezentującą ciekawostki na temat zakupów bielizny przez internet.

Według danych Kontri.pl, bieliznę znacznie częściej kupują przez internet kobiety – stanowią one aż 80 proc. kupujących. Ich zakupy są też bardziej praktyczne. Najczęściej zamawiają one biustonosze – tu prym wiodą modele typu push-up lub wygodne komplety na co dzień. Panie rzadziej wybierają bieliznę na specjalne okazje.

Z kolei panowie, mimo, że w mniejszości, chętnie wybierają dla swoich  partnerek zdobną, koronkową bieliznę na romantyczny wieczór we dwoje.

„Różnice w preferencjach widoczne są również w kolorystyce. Mężczyźni najczęściej wybierają kolory czarny i czerwony, powszechnie uznawane za kolory kojarzące się z namiętnością. Kobiety myślą pragmatycznie i chętnie sięgają po biel, beże i odcienie szarości” – komentuje Małgorzata Nowakowska, marketing manager w Kontri.pl

Bieliźniane zakupy najchętniej robimy przy okazji świąt – Walentynek i Świąt Bożego Narodzenia, a także na przełomie lata i wiosny. Bardzo zróżnicowany jest przedział wiekowy kupujących, ale najczęściej na e-zakupy decydują się osoby pomiędzy 25 a 34 rokiem życia (34 proc. klientów). Z możliwości zakupu bielizny przez internet korzystają również osoby starsze – aż 16 proc. klientów to osoby w wieku 55 lat i więcej.

„Wbrew obiegowym opiniom zakupy w sieci są bezpieczne, jeśli wybieramy wiarygodne sklepy.  Wiele z nich oferuje możliwość skorzystania z ochrony kupującego Trusted Shops, która jest gwarancją zwrotu pieniędzy. Kupujący mogą zabezpieczyć przesyłkę i uzyskać zwrot środków w przypadku trudności z dostawą lub odzyskaniem pieniędzy po odstąpieniu od umowy” – dodaje Anna Rak, country manager Trusted Shops w Polsce.

Data publikacji: 19.02.2015
Przeczytaj również

Handel:
E-commerce B2B – nowe horyzonty dla tradycyjnego handlu hurtowego

W ostatnich latach rynek e-commerce B2B (business-to-business) zyskuje na znaczeniu, a tempo… więcej »

Handel:
Najważniejsze funkcje dla sklepu internetowego z branży fashion

Według danych Business Of Fashion do 2027 globalny rynek… więcej »

Handel:
Fashion Business Congress: E-commerce w modzie - materiały z kongresu

Dziękujemy serdecznie za udział w 13. edycji Fashion Business Congress: E-commerce w modzie. W tym miejscu możesz pobrać prezentacje… więcej »