Międzynarodowa kampania telewizyjna ANSWEAR.com

Polski sklep ANSWEAR.com wystartował właśnie z nową kampanią telewizyjną. Spot będzie emitowany w Polsce, na Ukrainie i w Rumunii, a w kolejnych miesiącach prawdopodobnie także w Czechach, na Słowacji oraz innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Reklama skierowana jest głównie do kobiet, które stanowią największą grupę klientów sklepu. Nowy spot w prosty i czytelny sposób prezentuje najważniejsze korzyści robienia zakupów w ANSWEAR.com: ogromny wybór modnych produktów, szybką dostawę, możliwość przymierzenia rzeczy w domowym zaciszu, darmowe zwroty oraz wysoką jakość obsługi. Zalety te podkreśla przewodnie hasło kampanii: „W ANSWEAR starają się bardziej”. Spot reklamowy ma na celu zwrócenie uwagi klientów robiących zakupy w internecie, na zaangażowanie pracowników ANSWEAR w pomoc w wyborze najlepszych produktów.

Bardzo zależy nam na tym, aby budować wizerunek marki ANSWEAR nie tylko jako eksperta w obszarze fashion, ale także jako zespołu ludzi, którzy dbają o komfort zakupów swoich klientów. I właśnie tę kombinację modowości oraz „customer service” chcieliśmy zaprezentować w naszym najnowszym spocie. W ostatnich tygodniach wprowadziliśmy kilka kolejnych proklienckich zmian, które komunikujemy w tv. Wprowadziliśmy całkowicie darmowe zwroty, na nasz koszt. Otworzyliśmy wielki, nowoczesny magazyn pozwalający na wysyłkę wszystkich zamówień w 24h. Dodaliśmy możliwość odroczonej płatności. Rozwinęliśmy opcję porad stylizacyjnych na telefon, maila i chata. Chcemy, żeby ANSWEAR.com był miejscem, w którym spełniają się ludzkie marzenia, gdzie klienci znajdują dokładnie to, czego szukają i wiedzą, że zawsze mogą liczyć na pomoc ze strony naszej obsługi.

Ważnym elementem jest też prostota i uniwersalność przekazu. Pamiętaliśmy o tym tworząc komunikację, którą po raz pierwszy w naszej historii, zobaczą telewidzowie w co najmniej kilku europejskich krajach.– mówi Wojciech Tomaszewski, Dyrektor Marketingu i E-commerce.

Kampania potrwa w Polsce do 13 grudnia 2015 i obejmie trzy spoty: jeden 30-sekundowy oraz dwa 15-sekundowe. Reklama będzie równolegle emitowana również w pozostałych krajach, w których ANSWEAR prowadzi swoją działalność.

Data publikacji: 10.11.2015
Przeczytaj również

Marketing:
Jak przyciągnąć klientów do pop-up store'u?
Dla sklepów tymczasowych liczy się efekt krótko terminowy bardziej niż dla innych. Dlatego najlepiej współpracować z influencerami w oparciu o kupony rabatowe,… więcej »
Handel:
Jak zyskać klientów w czasie nowych wyzwań?
Otwarcie sklepów i centrów handlowych zmotywowało większość firm do aktualizacji prognoz nadchodzących zmian oraz kierunków dalszego rozwoju. Jakich zmian w zachowaniach … więcej »
Marketing:
Wystartowała kampania telewizyjna eobuwie.pl

Kampania nowej kolekcji Spring/Summer 2020 eobuwie.pl, która była odsłaniana stopniowo, wchodzi w… więcej »