Międzynarodowa kampania telewizyjna ANSWEAR.com

Polski sklep ANSWEAR.com wystartował właśnie z nową kampanią telewizyjną. Spot będzie emitowany w Polsce, na Ukrainie i w Rumunii, a w kolejnych miesiącach prawdopodobnie także w Czechach, na Słowacji oraz innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Reklama skierowana jest głównie do kobiet, które stanowią największą grupę klientów sklepu. Nowy spot w prosty i czytelny sposób prezentuje najważniejsze korzyści robienia zakupów w ANSWEAR.com: ogromny wybór modnych produktów, szybką dostawę, możliwość przymierzenia rzeczy w domowym zaciszu, darmowe zwroty oraz wysoką jakość obsługi. Zalety te podkreśla przewodnie hasło kampanii: „W ANSWEAR starają się bardziej”. Spot reklamowy ma na celu zwrócenie uwagi klientów robiących zakupy w internecie, na zaangażowanie pracowników ANSWEAR w pomoc w wyborze najlepszych produktów.

Bardzo zależy nam na tym, aby budować wizerunek marki ANSWEAR nie tylko jako eksperta w obszarze fashion, ale także jako zespołu ludzi, którzy dbają o komfort zakupów swoich klientów. I właśnie tę kombinację modowości oraz „customer service” chcieliśmy zaprezentować w naszym najnowszym spocie. W ostatnich tygodniach wprowadziliśmy kilka kolejnych proklienckich zmian, które komunikujemy w tv. Wprowadziliśmy całkowicie darmowe zwroty, na nasz koszt. Otworzyliśmy wielki, nowoczesny magazyn pozwalający na wysyłkę wszystkich zamówień w 24h. Dodaliśmy możliwość odroczonej płatności. Rozwinęliśmy opcję porad stylizacyjnych na telefon, maila i chata. Chcemy, żeby ANSWEAR.com był miejscem, w którym spełniają się ludzkie marzenia, gdzie klienci znajdują dokładnie to, czego szukają i wiedzą, że zawsze mogą liczyć na pomoc ze strony naszej obsługi.

Ważnym elementem jest też prostota i uniwersalność przekazu. Pamiętaliśmy o tym tworząc komunikację, którą po raz pierwszy w naszej historii, zobaczą telewidzowie w co najmniej kilku europejskich krajach.– mówi Wojciech Tomaszewski, Dyrektor Marketingu i E-commerce.

Kampania potrwa w Polsce do 13 grudnia 2015 i obejmie trzy spoty: jeden 30-sekundowy oraz dwa 15-sekundowe. Reklama będzie równolegle emitowana również w pozostałych krajach, w których ANSWEAR prowadzi swoją działalność.

Data publikacji: 10.11.2015
Przeczytaj również

Marketing:
Czy Covid-19 stworzył nowy rodzaj konsumentów? [raport]

Jak wynika z badania SAS, okres lockdownu spowodowanego pandemią Covid-19 znacząco wpłynął na nawyki konsumentów i ich relacje z firmami,… więcej »

Marketing:
Marka odzieży męskiej Pako Lorente promuje kolekcję dresów

Pako Lorente, polski brand kojarzony do tej pory z elegancką modą męską, wprowadza linię Casual Club – limitowaną serię… więcej »

Marketing:
Zalando sięgnęło po murale

Od początku września, w centrach wielkich miast: Warszawy, Wrocławia, Gdańska oraz Katowic można podziwiać ekologiczne, wielkoformatowe… więcej »