5 września w pozytywnym nastroju zakończyła się druga sesja Mode Lingerie and Swim Moscow – trwających 4 dni targów poświęconych bieliźnie i strojom kąpielowym.
Silna frekwencja już od pierwszych godzin imprezy pokazała, że biznes kwitnie. W sumie imprezę odwiedziło 2672 osoby. Na moskiewskich targach zaprezentowano 104 marki, czyli o 15% więcej niż w lutym tego roku. Najwięcej wystawców przyjechało z Niemiec, Francji i Włoch. Kategorie przedstawionych produktów obejmowały bieliznę, gorsety, wyroby pończosznicze, stroje kąpielowe i plażowe oraz bieliznę męską.
Jedną z nowości na targach było The Trend Studio, przedstawiające najnowsze trendy w modzie, zilustrowane przy pomocy 130 elementów wybranych spośród najbardziej kreatywnych i reprezentacyjnych marek obecnych na wydarzeniu. Kupcy mieli także możliwość uczestniczenia w dwóch nowych konferencjach: „doświadczenie konsumenta” oraz „bielizna: nowe akcesoria RTW”.
Targom towarzyszyły także pokazy mody. W ramach Grand Defile wystąpiły m.in. Rosy, Infinity, Playboy, Zimmerli, Marc Andre, Parah i Roidal. Pokazy zamknęła rosyjska projektantka Anna Chapman.
Następna edycja Mode Lingerie and Swim Moscow odbędzie się w dniach 23-26 lutego 2016.