Modowy Pop Up w finale Mapic Awards

Najważniejsze targi retailowe na świecie Mapic wprowadziły do swojego konkursu na najlepsze sklepy nową kategorię dla pop-upów. Wiąże się to z lawinowo rosnącą popularnością sklepów tymczasowych. 19 listopada poznamy zwycięzcę konkursu Mapic Awards 2015 w kategorii “Najlepszy sklep Pop Up”. Wśród finalistów znalazł się przedstawiciel branży mody – Crewroom Pop-up Store z Wielkiej Brytanii.

Sklep internetowy Crewroom otworzył swój pierwszy sklep tymczasowy w zeszłym roku w Putney Exchange Shopping Centre w Londynie. Oprócz kolekcji sportowej odzieży zaproponował on swoim klientom również szeroki wybór zajęć fitness, z niektórych z nich można było skorzystać nieodpłatnie.

Wprowadzenie marki na ulicę handlową było początkowo jedynie eksperymentem mającym na celu sprawdzenie jak offline’owi klienci będą ją odbierać. W zapowiedzi otwarcia można było przeczytać, że najlepsze rzeczy w życiu często pojawiają się gdzieś nagle i dlatego też Crewroom nie będzie wyjątkiem. Po roku firma może pochwalić się już dwoma działającymi, stałymi sklepami, co pokazuje, że dzięki tymczasowemu butikowi marka bardzo dobrze przyjęła się wśród kupujących.

Przedstawiciele konkursu podkreślili imponującą drogę firmy od eksperymentalnego pop-up’u do permanentnej sprzedaży detalicznej, co pozwoliło jej znaleźć się wśród kandydatów do nagrody obok dużych, znanych detalistów.

Czy moda na pop-upy dotrze wkrótce do Polski? Tego będzie można dowiedzieć się Już 24 listopada na pierwszym w Polsce Pop-up Forum, gdzie eksperci opowiedzą o idei sklepów tymczasowych oraz zdradzą, jak skutecznie je tworzyć i wykorzystywać w strategii marketingowej. Więcej informacji: https://fashionbusiness.pl/pop-up-forum-juz-24-listopada/

 

 

fot.

fot. www.crewroom.co.uk

 

 

 

Data publikacji: 4.11.2015
Przeczytaj również

Handel:
Kto kupuje przez internet, a kto stacjonarnie

Kobiety częściej niż mężczyźni kupują w sklepach stacjonarnych, a online jest najpopularniejszym kanałem sprzedaży w grupach wiekowych… więcej »

Handel:
Jak Polacy kupują odzież i obuwie w internecie podczas pandemii

Trzy czwarte Polaków w wieku 18-65 lat kupowało w ciągu ostatniego roku odzież online, a nieco ponad połowa – obuwie. Co trzeci badany… więcej »

Handel:
E-sprzedaż rośnie. W czołówce luksusowe torebki

Jak wynika z Indeksu Zakupów (Shopping Index) opartego na danych dotyczących ponad miliarda konsumentów z całego świata, obroty handlu… więcej »