Brilu.pl, Paradopary.pl i Denley.pl zostały laureatami konkursu na najlepsze sklepy internetowe E-commerce Innovations Awards. Wyróżniono także Meskiegacie.pl.
14 maja 2015 r. w Sound Garden Hotel w Warszawie, podczas imprezy konferencyjno-wystawienniczej E-commerce Innovations, poznaliśmy wyniki konkursu na najlepszy sklep internetowy E-commerce Innovations Awards. Pierwsze miejsce zajął Brilu.pl. Statuetkę w imieniu firmy odebrała Adrianna Machnicka PR & marketing & social media specialist. Drugie miejsce zdobył sklep Paradopary.pl, reprezentowany na rozdaniu nagród przez Marię Niezgodę, marketing & PR managera, oraz Adama Poniatowskiego, communications directora. Jako trzeci na podium znalazł się Denley.pl. Organizatorzy postanowili także przyznać wyróżnienie sklepowi Meskiegacie.pl, ponieważ dzieliła go minimalna różnica punktów od laureata trzeciego miejsca. Dyplom z wyróżnieniem odebrał Adrian Duka, marketing & development manager.
W jury konkursu zasiadali: Marlena Woolford z londyńskiej firmy consultingowej Inspiration Trend Analysis, Paweł Szewczyk z I-systems, Mirka Achinger z ODL i Jacek Kinecki z firmy Przelewy24. Sklepy internetowe były oceniane pod względem intuicyjności obsługi, funkcjonalności, innowacyjności, estetyki, wartości merytorycznej i aktualności.
- Meskiegacie.pl
- Brilu.pl
- Paradopary.pl