E-commerce Innovations Awards dla najlepszych w internecie

www.brilu.pl

Brilu.pl, Paradopary.pl i Denley.pl zostały laureatami konkursu na najlepsze sklepy internetowe E-commerce Innovations Awards. Wyróżniono także Meskiegacie.pl.

14 maja 2015 r. w Sound Garden Hotel w Warszawie, podczas imprezy konferencyjno-wystawienniczej E-commerce Innovations, poznaliśmy wyniki konkursu na najlepszy sklep internetowy E-commerce Innovations Awards. Pierwsze miejsce zajął Brilu.pl. Statuetkę w imieniu firmy odebrała Adrianna Machnicka PR & marketing & social media specialist. Drugie miejsce zdobył sklep Paradopary.pl, reprezentowany na rozdaniu nagród przez Marię Niezgodę, marketing & PR managera, oraz Adama Poniatowskiego, communications directora. Jako trzeci na podium znalazł się Denley.pl. Organizatorzy postanowili także przyznać wyróżnienie sklepowi Meskiegacie.pl, ponieważ dzieliła go minimalna różnica punktów od laureata trzeciego miejsca. Dyplom z wyróżnieniem odebrał Adrian Duka, marketing & development manager.

W jury konkursu zasiadali: Marlena Woolford z londyńskiej firmy consultingowej Inspiration Trend Analysis, Paweł Szewczyk z I-systems, Mirka Achinger z ODL i Jacek Kinecki z firmy Przelewy24. Sklepy internetowe były oceniane pod względem intuicyjności obsługi, funkcjonalności, innowacyjności, estetyki, wartości merytorycznej i aktualności.

Data publikacji: 19.05.2015
Przeczytaj również

Konkursy:
Konkurs Loyalty Heroes 2024. Znamy listę nominowanych!

Loyalty Heroes 2024 – to już III edycja konkursu na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce organizowana przez brave conferences.  19… więcej »

Konkursy:
Pokaz Dyplomowy SAPU: “Freak Show” Julii Korzeniowskiej zdobyło tytuł Kolekcji Roku 2024!

Na wybiegu w Centrum Konferencyjnym Open Source zobaczyliśmy 49 kolekcji dyplomowych absolwentów Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru oraz… więcej »

Konkursy:
Loyalty Heroes – konkurs na najlepsze działania lojalnościowe. Trzecia edycja!

Prowadzenie działań lojalnościowych wymaga od marek wielowymiarowych strategii,… więcej »