Sklep Wittchena w Galerii Mokotów, salon Próchnika w Wola Parku oraz outletowy koncept marki Digel w Factory Ursus zostały laureatami 7. edycji konkursu Retail Marketing Awards.
20 listopada podczas Visual Merchandising Forum zostały wręczone nagrody w konkursie na najlepszy salon w branży mody Retail Marketing Awards. Pierwsze miejsce zdobył salon Wittchena w Galerii Mokotów. Sklep reprezentował na rozdaniu nagród Dariusz Gocławski z pracowni projektowej A+D. Oprócz statuetki odebrał on upominek od firmy ODL – partnera konkursu. Drugi na podium znalazł się salon Adama Feliksa Próchnika w centrum handlowym Wola Park. Dyplom odebrała Anna Dziełak, odpowiedzialna za sprzedaż w salonach sieci. Trzecie miejsce przyznano salonowi marki Digel w Factory Annopol. Wyróżnienie trafiło na ręce kierownika sklepu Przemysława Śmietańskiego.
Retail Marketing Awards to konkurs, który wyłania najlepsze sklepy w branży mody. Ma on na celu promocje innowacyjnych pomysłów w retailu. Nagradza umiejętne korzystanie z nowoczesnych narzędzi marketingowych, ciekawy visual merchandising i wysoki poziom obsługi klienta. Wśród dotychczasowych laureatów konkursu znalazły się takie firmy, jak: Mohito, Reebok, Answear.com, YES, Le Mac, Bialcon, Intersport, Molton, Camel Active, Henri Lloyd, Recman, Loft37.