Najlepsze stylizacje CIN&CIN wybrane!

#Przyjemnosc, #Wolnosc, #Kobiecasila – te cechy kobiety CIN&CIN zostały zaprezentowane 28 kwietnia podczas specjalnego pokazu mody CIN&CIN Lubię Tak na Fashion Square 2018 w Krakowie. Jury wybierało spośród trzech zestawów stylizacji stworzonych przez popularne influencerki. Decyzja była jednogłośna: świat wartości CIN&CIN najlepiej oddała Olcyk!

Do wyjątkowego challenge’u modowego pod hasłem „Lubię tak” przystąpiło sześć instagramerek, zaś na krakowskim wybiegu zaprezentowały się trzy finalistki. Wszystkie stylizacje były interesujące, jednak serca jury podbiła Olcyk, która na swoim blogu przyznaje, że „kocha styl vintage i kapelusze pod każdą postacią”. Nie mogło ich zabraknąć również podczas jej części pokazu.
– Challenge nie był łatwy, ponieważ wymagał pokazania trzech zupełnie różnych wartości CIN&CIN, ale Olcyk dała sobie radę. Jej stylizacje były niezwykle kobiece, a przy tym nieoczywiste. Połączyła oldskulowe romantyczne sukienki z zadziornymi dodatkami, czyli tym, co kobiety lubią najbardziej. Powiązała stare z nowym, co dało niezwykle stylowy efekt. Jej modelki były jakby żywcem wyjęte z ulic Mediolanu albo klubu jazzowego na Manhattanie – komentuje Tomasz Pawlicki, senior brand manager marki CIN&CIN.
Nagrody w konkursie ufundowane przez CIN&CIN pozwolą dziewczynom dalej rozwijać swój zmysł estetyczny i niezawodne wyczucie stylu. Wręczyła je znana modelka i przewodnicząca jury Karolina Malinowska.
– Marka Cin&Cin stawia na siłę kobiet, na ich wolność i przyjemność. Z wielką przyjemnością zostałam więc jurorem w modowym konkursie „Cin&Cin Lubię tak!” – komentuje Karolina Malinowska.
Najbardziej kobieca marka win – CIN&CIN i ekspert od kobiecego punktu widzenia zachęca kobiety do feminizmu przyjemności.
– Chcemy wspierać kobiety w dążeniu do samorealizacji oraz dostarczać im produkty, które przyjemność mają w swoim DNA. Kierujemy się kobiecym punktem widzenia. Angażujemy się w sprawy konsumentów i chcemy budować z nimi trwałe relacje. Zależy nam, by wnieść do ich życia coś pozytywnego i wartościowego. Kulturalna konsumpcja alkoholu wśród kobiet, która jest jednym z przejawów feminizmu przyjemności to dla nas ważny temat społeczny – mówi Agata Domaradzka, dyrektor marketingu Ambra S.A.
Wielkie zainteresowanie wzbudził pokaz barmański i spiningu słomką „Lubię tak” w wykonaniu duetu Flair Brothers, znanego z programu Mam Talent. Gorące emocje wywołane przez niepowtarzalny show sztuki flair i nieodzowne after party mogły ostudzić jedynie orzeźwiające bąbelki CIN&CIN, lekkiego i świeżego wina, znanego ze swojego włoskiego stylu i smaku.
Więcej na stronie akcji: http://www.prosecco.pl/lubietak/  i Facebooku https://www.facebook.com/CINandCIN/

CINCIN Fashon Square pokaz barmanskifot. Michal Zaranek (002)

Data publikacji: 10.05.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »