Najlepszy III kwartał CCC

fot. www.eobuwie.com.pl

Grupa CCC, właściciel sieci obuwniczej CCC i sklepu internetowego eobuwie.pl, z satysfakcją podsumowuje trzeci kwartał 2017 roku. Powierzchnia handlowa jej sieci sklepów przekroczyła w tym okresie 500 tys. mkw., a przychody sięgnęły niemal miliarda złotych przy blisko 900 sklepach w 16 krajach. Spółka odnotowała wzrost przychodów o 48 % w kanałach offline oraz o 100 % w kanale online.

Trzeci kwartał przyniósł grupie CCC zysk EBITDA w wysokości 82 mln zł (+75%) i zysk netto na poziomie 41 mln zł. – To był najlepszy III kwartał w historii GK CCC. Dynamicznie przybywa nam powierzchni, znacząco wzrasta sprzedaż na metr kwadratowy, zwiększamy udział kanału online. To wszystko sygnały, które pozwalają nam patrzeć pozytywnie na najbliższą przyszłość, a także podejmować decyzje o kolejnych inwestycjach – komentuje wyniki  Marcin Czyczerski, wiceprezes grupy CCC. – W najbliższych latach wydatki inwestycyjne będą się utrzymywać na poziomie 150 mln zł, a CCC będzie rosło o 100 000 mkw. nowej powierzchni – deklaruje.

Firma szczególnie ambitne plany rozwojowe i inwestycyjne ma w kanale internetowym. 2018 rok ma przynieść 1 mld złotych obrotów, co najmniej 3 nowe kraje sprzedaży oraz pozycję lidera branży obuwniczej na rynkach CEE. Dla kanału online GK CCC zamierza także zbudować nowe centrum logistyczne, przebudować platformę e-commerce, a także rozwijać marki własne.

Cała GK CCC ma zakończyć rok 2018 ze wzrostem przychodów do ponad 5 mld złotych. Kanał online ma stanowić 1/5 tej kwoty. Wiemy, że plany są ambitne, ale jesteśmy gotowi na zmiany i rozwój. Wprowadzamy nowy koncept sklepów, który już dziś osiąga zadowalające wyniki, nasze kolekcje są dobrze odbierane przez klientów, podnosimy standard obsługi klienta, inwestujemy – przekonuje Marcin Czyczerski.

Łączna powierzchnia sieci sprzedaży w kraju i za granicą po III kwartale 2017 wyniosła 503 tys. mkw. Spółka w tym okresie otworzyła 18 nowych sklepów i powiększyła kolejnych 16 lokalizacji. Na dzień 30 września 2017 roku sieć sprzedaży grupy CCC liczyła łącznie 897 salonów, w tym 456 za granicą.

Wyniki za dziewięć miesięcy roku 2017

Wyniki za dziewięć miesięcy roku 2017

Data publikacji: 29.11.2017
Przeczytaj również

Rynek:
Globalne marki luksusowe inwestują w sztuczną inteligencję
LVMH, właściciel m.in. takich marek, jak: Louis Vuitton, Christian Dior, Loewe czy Kenzo, będzie opracować nowe rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji i chmurze… więcej »
Rynek:
Grupa CCC podsumowuje rok obrotowy 2020/21

Grupa CCC zakończyła rok obrotowy 2020/21 (uwzględniający styczeń’21) przychodami na poziomie 5,6 mld zł. Przedłużającym się… więcej »

Handel:
E-sprzedaż rośnie. W czołówce luksusowe torebki

Jak wynika z Indeksu Zakupów (Shopping Index) opartego na danych dotyczących ponad miliarda konsumentów z całego świata, obroty handlu… więcej »