Niższe przychody Intersportu

W czerwcu 2016 roku, tak samo jak w całym pierwszym półroczu, spółka Intersport odnotowała niższe przychody netto, niż w analogicznym okresie roku 2015. Na dobrym poziomie została natomiast marża wypracowana przez sklepy.

W czerwcu łączne przychody netto firmy wyniosły około 17 025 tys. zł, czyli o 11,6% mniej niż w analogicznym okresie 2015 roku, kiedy przychód miesięczny wyniósł 19 260 tys. zł. Jednocześnie dzięki poprawie marży procentowej o około 3 p.p, spółka wypracowała w sklepach LFL marżę wartościową na porównywalnym poziomie do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Narastająco w okresie od stycznia do czerwca 2016 roku spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości około 107 269 tys. zł, czyli o 3,6% niższe w stosunku do przychodów na poziomie 111 264 tys. zł, osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Data publikacji: 13.07.2016
Przeczytaj również

Marketing:
Ewolucja zachowań konsumenckich: jak dotrzymać jej kroku i osiągać sukcesy [raport]

W tej erze przyspieszonej cyfryzacji przedsiębiorstwa muszą elastycznie reagować na potrzeby klientów. Lojalność wobec marki już nie… więcej »

Handel:
Polskie firmy handlowe toną w długach. Kto ma największe kłopoty? [raport]

Handel jest najbardziej zadłużonym sektorem polskiej gospodarki. Zajmuje się nim blisko… więcej »

Handel:
Jak bardzo wakacyjny boom rozkręci sprzedaż w sklepach?

Sprzedawcy oraz eksperci ds. handlu spodziewają się największego od paru lat wakacyjnego „boomu” zakupowego w tradycyjnych sklepach i… więcej »