Niższe przychody Intersportu

W czerwcu 2016 roku, tak samo jak w całym pierwszym półroczu, spółka Intersport odnotowała niższe przychody netto, niż w analogicznym okresie roku 2015. Na dobrym poziomie została natomiast marża wypracowana przez sklepy.

W czerwcu łączne przychody netto firmy wyniosły około 17 025 tys. zł, czyli o 11,6% mniej niż w analogicznym okresie 2015 roku, kiedy przychód miesięczny wyniósł 19 260 tys. zł. Jednocześnie dzięki poprawie marży procentowej o około 3 p.p, spółka wypracowała w sklepach LFL marżę wartościową na porównywalnym poziomie do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Narastająco w okresie od stycznia do czerwca 2016 roku spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości około 107 269 tys. zł, czyli o 3,6% niższe w stosunku do przychodów na poziomie 111 264 tys. zł, osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Data publikacji: 13.07.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP podsumowuje kolejny kwartał. Strategia spółki w czasie pandemii.

Sprzedaż LPP  (właściciela marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay) w drugim kwartale roku obrotowego 2020/2021 była… więcej »

Rynek:
Prezes Esotiq & Henderson pełen optymizmu. Podwójny wzrost e-commerce.

W pierwszej połowie 2020 r. polski producent bielizny Esotiq & Henderson S.A wypracował 78,0 mln zł skonsolidowanych przychodów ze… więcej »

Rynek:
Perspektywy dla branży tekstylno-odzieżowej

Branża tekstylno-odzieżowa w Europie warta 205 mld EUR nie uniknęła szerokiego spadku gospodarczego, który wstrząsa światem od początku… więcej »