Nowa kampania telewizyjna Showroomprive.com

Francuski sklep internetowy showroomprive.com wchodzi na Polski rynek z nową kampanią telewizyjną, prezentującą różne oblicza nowoczesnej kobiety. 

Showroomprive.com to firma od 9 lat działająca w branży e-commerce. Na swoich stronach internetowych i przez aplikacje mobilne oferuje szeroki wybór modowych marek, wśród których znaleźć można zarówno firmy o dużej renomie, jak i te mniej znane. Obecnie grupa Showroomprive działa na ośmiu europejskich rynkach, w tym również w Polsce.

Nowa kampania telewizyjna firmy jest oparta na silnym planie medialnym online i offline we Francji, Włoszech, Portugalii, Belgii i w Polsce. W jego skład wchodzą 3 spoty telewizyjne transmitowane od 12 października do początku grudnia 2015 roku oraz inne film online i animacje. Do jej realizacji Showroomprive zaangażował agencję reklamową Jésus et Gabriel.

Zgodnie z tożsamością marki, która w centrum uwagi stawia nowoczesną kobietę, prawdziwą „digital woman”, nowa kampania telewizyjna Showroomprive ukazuje różne oblicza jej bohaterki – kobiety zarazem aktywnej, modnej i przebojowej. Reklama ma odzwierciedlać elegancki, wyrafinowany i niepozbawiony humoru charakter strony Showroomprive.

Przy pomocy nowej kampanii telewizyjnej Showroomprive chce podbić nowe rynki, podkreślając wysoką wartość usług wyróżniających markę, takich jak ekspresowa dostawa i mobilność. Thierry Petit, współzałożyciel i dyrektor Showroomprive.com, zaznacza „Ta kampania jest dla nas bardzo ważna, ponieważ pozwoli nam ona podkreślić wysoką wartość dodaną naszych usług, którą stanowią aplikacja mobilna oraz szybka dostawa zamówień. Nasza oferta skierowana jest do kobiet, które każdego dnia muszą stawiać czoła codziennym obowiązkom. W ten sposób chcemy pokazać, że doskonale rozumiemy ich potrzeby i potrafimy je zaspokajać.”

Data publikacji: 3.11.2015
Przeczytaj również

Marketing:
Czy Covid-19 stworzył nowy rodzaj konsumentów? [raport]

Jak wynika z badania SAS, okres lockdownu spowodowanego pandemią Covid-19 znacząco wpłynął na nawyki konsumentów i ich relacje z firmami,… więcej »

Marketing:
Marka odzieży męskiej Pako Lorente promuje kolekcję dresów

Pako Lorente, polski brand kojarzony do tej pory z elegancką modą męską, wprowadza linię Casual Club – limitowaną serię… więcej »

Marketing:
Zalando sięgnęło po murale

Od początku września, w centrach wielkich miast: Warszawy, Wrocławia, Gdańska oraz Katowic można podziwiać ekologiczne, wielkoformatowe… więcej »