Nowa kampania telewizyjna Showroomprive.com

Francuski sklep internetowy showroomprive.com wchodzi na Polski rynek z nową kampanią telewizyjną, prezentującą różne oblicza nowoczesnej kobiety. 

Showroomprive.com to firma od 9 lat działająca w branży e-commerce. Na swoich stronach internetowych i przez aplikacje mobilne oferuje szeroki wybór modowych marek, wśród których znaleźć można zarówno firmy o dużej renomie, jak i te mniej znane. Obecnie grupa Showroomprive działa na ośmiu europejskich rynkach, w tym również w Polsce.

Nowa kampania telewizyjna firmy jest oparta na silnym planie medialnym online i offline we Francji, Włoszech, Portugalii, Belgii i w Polsce. W jego skład wchodzą 3 spoty telewizyjne transmitowane od 12 października do początku grudnia 2015 roku oraz inne film online i animacje. Do jej realizacji Showroomprive zaangażował agencję reklamową Jésus et Gabriel.

Zgodnie z tożsamością marki, która w centrum uwagi stawia nowoczesną kobietę, prawdziwą „digital woman”, nowa kampania telewizyjna Showroomprive ukazuje różne oblicza jej bohaterki – kobiety zarazem aktywnej, modnej i przebojowej. Reklama ma odzwierciedlać elegancki, wyrafinowany i niepozbawiony humoru charakter strony Showroomprive.

Przy pomocy nowej kampanii telewizyjnej Showroomprive chce podbić nowe rynki, podkreślając wysoką wartość usług wyróżniających markę, takich jak ekspresowa dostawa i mobilność. Thierry Petit, współzałożyciel i dyrektor Showroomprive.com, zaznacza „Ta kampania jest dla nas bardzo ważna, ponieważ pozwoli nam ona podkreślić wysoką wartość dodaną naszych usług, którą stanowią aplikacja mobilna oraz szybka dostawa zamówień. Nasza oferta skierowana jest do kobiet, które każdego dnia muszą stawiać czoła codziennym obowiązkom. W ten sposób chcemy pokazać, że doskonale rozumiemy ich potrzeby i potrafimy je zaspokajać.”

Data publikacji: 3.11.2015
Przeczytaj również

Marketing:
Kappahl w kampanii „Denim Fit For You” przybliża proces produkcji dżinsów

Kappahl skupia się na przedstawieniu transparentności procesu produkcji dżinsów, dając klientom możliwość śledzenia pochodzenia i etapów… więcej »

Marketing:
Pokolenie Alpha. Jakie wartości są ważne w budowaniu marek
i doświadczeń dla najmłodszych klientów?

Mimo, iż najstarsi członkowie pokolenia Alpha  dopiero wkraczają w wiek nastoletni, to wielu marketerów już dziś skupia na nich uwagę… więcej »

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »