Nowa kolekcja ubrań Olimp Live&Fight już dostępna w sprzedaży


Jakość, funkcjonalność, nowoczesny wygląd i sportowe zacięcie – tak opisuje swoją kolekcję polska marka Olimp Live&Fight.

Jak deklaruje firma, wszystkie produkty zostały przygotowane dzięki zastosowaniu wysokogatunkowej bawełny oraz nowoczesnych materiałów technicznych. Takie połączenie pozwala na uzyskanie odzieży o skutecznym systemie odprowadzania wilgoci, co zapobiega nadmiernemu gromadzeniu się potu podczas wyczerpujących treningów. Wykorzystane tkaniny mają być maksymalnie przyjazne dla ciała, nie powodować reakcji uczuleniowych i nie podrażniajać skóry. Uzyskanie dużego poziomu elastyczności sprawia, że nie krępują ruchów i umożliwiają wykonywanie ćwiczeń w pełnych zakresach ruchomości. Wszystkie elementy nowej kolekcji zostały zaprojektowane i wyprodukowane w Polsce.

– Jakość naszych ubrań ma dla nas najwyższy priorytet i nie uznajemy kompromisów. A możliwość wspierania polskiej gospodarki jest pięknym bonusem – mówi Mateusz Parszewski, Head of Olimp Live&Fight.
Spójna kolorystyka i wykorzystanie koloru białego, czerwonego i czarnego jest ukłonem w stronę minimalizmu. Pozwala na łączenie różnych modeli ubrań i tworzenie dużej liczby konfiguracji. Kolekcja została stworzona z myślą o aspirujących amatorach, miłośnikach zdrowego i aktywnego stylu życia, jak i o profesjonalistach.

Data publikacji: 11.08.2020
Przeczytaj również

Moda:
Trendy w biżuterii na sezon jesień–zima 2021/2022

Nie od dzisiaj wiadomo, że efekt „wow” każdej stylizacji, zależy od dobrze dobranych do niej dodatków. Po oszczędnym w formie 2020 roku,… więcej »

Moda:
La vita è bella! Pokaz kolekcji Deni Cler jesień–zima 2021/22

2 września w restauracji Belverede w Łazienkach Królewskich odbył się premierowy pokaz najnowszej kolekcji Deni Cler. W wydarzeniu wzięło… więcej »

Marketing:
Historia marki VANS:
od kalifornijskich skate'ów po światowe kolaboracje

Pierwszego dnia działalności firmy udało się sprzedać 12 par butów. Ponad pół wieku później, produkuje się ich około 85 milionów… więcej »