Nowe wcielenie Bread & Butter

Przejęte przez Zalando berlińskie targi mody streetwearowej Bread & Butter odbędą się jesienią po raz pierwszy w nowej formule. Impreza zmieniła charakter z branżowego na konsumencki.

Pierwsza edycja targów Bread & Butter by Zalando odbędzie się między 2 a 4 września 2016 na terenie Arena Berlin. Impreza, która kiedyś stanowiła jeden z ważniejszych punktów w kalendarzu branżowym, została  przekształcona w wydarzenie kulturalne dla osób zainteresowanych modą i muzyką (o kłopotach organizatorów targów i przejęciu Bread & Butter przez sklep  Zalando pisaliśmy w tamtym roku: https://fashionbusiness.pl/bread-butter-w-rekach-zalando/ )

Trzydniowe wydarzenie będzie połączeniem prezentacji najnowszych modowych innowacji, interaktywnych pokazów mody, koncertów i konferencji, w trakcie których eksperci będą mogli dyskutować na temat przyszłości cyfrowej mody. Głównym hasłem wydarzenia jest “Bread & Butter NOW”, które oddaje eksperymentalną naturę wydarzenia i możliwość zakupu na miejscu większości produktów. Dzięki pomocy narzędzi cyfrowych, treści pokazywane w trakcie Bread & Butter będą równocześnie dostępne poza fizyczną przestrzenią wydarzenia.

Data publikacji: 26.01.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »

Aktualności:
“Fashion and Technology” hasłem przewodnim Cracow Fashion Week

Jedno z najważniejszych modowych wydarzeń w Polsce odbędzie się już 17-26 marca 2024 r., a rozpocznie je Pokaz Dyplomowy SAPU – Cracow… więcej »