Nowe wcielenie Bread & Butter

Przejęte przez Zalando berlińskie targi mody streetwearowej Bread & Butter odbędą się jesienią po raz pierwszy w nowej formule. Impreza zmieniła charakter z branżowego na konsumencki.

Pierwsza edycja targów Bread & Butter by Zalando odbędzie się między 2 a 4 września 2016 na terenie Arena Berlin. Impreza, która kiedyś stanowiła jeden z ważniejszych punktów w kalendarzu branżowym, została  przekształcona w wydarzenie kulturalne dla osób zainteresowanych modą i muzyką (o kłopotach organizatorów targów i przejęciu Bread & Butter przez sklep  Zalando pisaliśmy w tamtym roku: https://fashionbusiness.pl/bread-butter-w-rekach-zalando/ )

Trzydniowe wydarzenie będzie połączeniem prezentacji najnowszych modowych innowacji, interaktywnych pokazów mody, koncertów i konferencji, w trakcie których eksperci będą mogli dyskutować na temat przyszłości cyfrowej mody. Głównym hasłem wydarzenia jest “Bread & Butter NOW”, które oddaje eksperymentalną naturę wydarzenia i możliwość zakupu na miejscu większości produktów. Dzięki pomocy narzędzi cyfrowych, treści pokazywane w trakcie Bread & Butter będą równocześnie dostępne poza fizyczną przestrzenią wydarzenia.

Data publikacji: 26.01.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Marcin Piechocki powołany na członka zarządu LPP

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy polskiej spółki odzieżowej LPP, podczas posiedzenia w dniu 29 czerwca br. powołało do zarządu spółki… więcej »

Aktualności:
Co nowego w branży mody?
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia nie zwalnia tempa i cały czas pracuje na rzecz sektora. Naszym nadrzędnym celem jest dostosowanie wiedzy,… więcej »
Aktualności:
Dorota Gardias ambasadorką marki Affect

Efektem współpracy marki Affect i Doroty Gardias, jednej z najbardziej znanych polskich osobowości telewizyjnych, jest Butterfly. Paleta… więcej »