Nowy dział komunikacji korporacyjnej marki 4F

fot. 4f.com.pl

Firma OTCF, właściciel marki 4f, stworzyła nowy dział PR i komunikacji korporacyjnej. Do spółki dołączyli: Jacek Mireński, który objął stanowisko dyrektora działu oraz Daria Sulgostowska w roli rzecznika prasowego. Do ich obowiązków będzie należało prowadzenie działań z zakresu komunikacji korporacyjnej spółki oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. 

Jacek MirenskiJacek Mireński z branżą PR związany jest od ponad 15 lat. Pracował dla takich marek i firm jak ArcelorMittal, Deutsche Telekom, Citibank, Epson, Grupa Żywiec, Heineken, Lenovo, Łódka Sport, Mars, McCain, MOL, Nestlé, Tetra Pak czy Visa. Do spółki OTCF trafił z agencji PR Grayling, gdzie ostatnio pełnił funkcję dyrektora ds. Rozwoju Biznesu w Europie Środkowowschodniej. Wcześniej przez 4,5 roku pracował jako szef działu finansowego i korporacyjnego. Posiada też ponad 4-letnie doświadczenie jako starszy konsultant w agencji Message House. Karierę agencyjną zaczynał w Burson-Marsteller.

Daria SulgostowskaDaria Sulgostowska do OTCF trafiła ze spółki energetycznej Fortum, gdzie przez niemal 4 lata pracowała jako specjalista ds. komunikacji, prowadząc projekty między innymi z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu oraz sponsoringu.  Wcześniej zajmowała się pracą dziennikarską. Związana również z działalnością sportową, jest trenerką tenisa ziemnego.

Data publikacji: 22.01.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Hi!Fashion - relacja z pokazu Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru SAPU

Kraków po raz kolejny stał się prawdziwą stolicą mody! Młodzi projektanci z SAPU… więcej »

Aktualności:
Dariusz Miłek wraca na stanowisko prezesa zarządu Grupy CCC

Dariusz Miłek, dotychczasowy przewodniczący Rady Nadzorczej Grupy CCC, ponownie objął fotel prezesa zarządu, nadzorując dalszy rozwój marek… więcej »

Aktualności:
Recman wspiera fundację Rak’n’Roll i zachęca mężczyzn do badań profilaktycznych

Od dziś Recman rozpoczyna kampanię pod hasłem Męska Sprawa! Wyrazem męskości jest nie tylko charakter czy wygląd, ale także… więcej »