Nowy koncept salonów Camaïeu

Francuska sieć butików Camaïeu zmienia swój koncept sklepów. Nową stylistykę wprowadzono już w Galerii Krakowskiej i  Galerii Bonarka w Krakowie. Kolejnym butikiem, który został poddany metamorfozie jest ten w warszawskiej Galerii Mokotów. Jego oficjalne otwarcie w nowej odsłonie odbyło się w miniony piątek, 29 lipca br.

Odświeżona stylistyka butików jest efektem przemiany wizerunkowej marki Camaïeu , która wraca do francuskich korzeni. Brand chce podkreślić swoją modowość oraz francuskie podejście do projektowania odzieży. Metamorfoza ma na celu umocnienie pozycji marki w oczach stałych klientów, jak i dotarcie do nowych odbiorców.

Zmiany widać już w najnowszej jesienno-zimowej kolekcji oraz jej kampanii wizerunkowej, nawiązującej do francuskiej bohemy lat 60’ i 70’. Modyfikacji ulegnie również logotyp Camaïeu, w którym kolory zastąpi monochromatyczność podkreślająca nową, bardziej klasyczną, a jednocześnie szykowną estetykę marki.

Kolekcja Camaïeu jesień-zima 2016/2017 jest już dostępna w sklepach stacjonarnych marki oraz na www.camaieu.pl

Data publikacji: 1.08.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Marcin Piechocki powołany na członka zarządu LPP

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy polskiej spółki odzieżowej LPP, podczas posiedzenia w dniu 29 czerwca br. powołało do zarządu spółki… więcej »

Aktualności:
Co nowego w branży mody?
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia nie zwalnia tempa i cały czas pracuje na rzecz sektora. Naszym nadrzędnym celem jest dostosowanie wiedzy,… więcej »
Aktualności:
Dorota Gardias ambasadorką marki Affect

Efektem współpracy marki Affect i Doroty Gardias, jednej z najbardziej znanych polskich osobowości telewizyjnych, jest Butterfly. Paleta… więcej »