Nowy koncept salonów Camaïeu

Francuska sieć butików Camaïeu zmienia swój koncept sklepów. Nową stylistykę wprowadzono już w Galerii Krakowskiej i  Galerii Bonarka w Krakowie. Kolejnym butikiem, który został poddany metamorfozie jest ten w warszawskiej Galerii Mokotów. Jego oficjalne otwarcie w nowej odsłonie odbyło się w miniony piątek, 29 lipca br.

Odświeżona stylistyka butików jest efektem przemiany wizerunkowej marki Camaïeu , która wraca do francuskich korzeni. Brand chce podkreślić swoją modowość oraz francuskie podejście do projektowania odzieży. Metamorfoza ma na celu umocnienie pozycji marki w oczach stałych klientów, jak i dotarcie do nowych odbiorców.

Zmiany widać już w najnowszej jesienno-zimowej kolekcji oraz jej kampanii wizerunkowej, nawiązującej do francuskiej bohemy lat 60’ i 70’. Modyfikacji ulegnie również logotyp Camaïeu, w którym kolory zastąpi monochromatyczność podkreślająca nową, bardziej klasyczną, a jednocześnie szykowną estetykę marki.

Kolekcja Camaïeu jesień-zima 2016/2017 jest już dostępna w sklepach stacjonarnych marki oraz na www.camaieu.pl

Data publikacji: 1.08.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Rozporządzenie GPSR: Co musisz wiedzieć o Nowych Wymaganiach Bezpieczeństwa Produktów

W dynamicznie rozwijającym się świecie e-commerce i technologii, bezpieczeństwo produktów nabiera kluczowego znaczenia. Nowe Rozporządzenie… więcej »

Aktualności:
Konferencja E-commerce B2B. Zgłoszenia tylko do 15 listopada! Ostatnia szansa na udział

19.11.2024 w Warszawie odbędzie konferencja E-commerce B2B poświęcona cyfryzacji handlu między przedsiębiorstwami.  Wydarzenie to… więcej »

Aktualności:
Zaprojektowani. Krakowskie Spotkania z Dizajnem. Twórczy Design – Sztuka i Funkcjonalność

Zapraszamy na XI. edycję wydarzenia Zaprojektowani. Krakowskie Spotkania z Dizajnem, która w tym roku odbywa się pod hasłem „Twórczy Design… więcej »