Nowy koncept salonów Camaïeu

Francuska sieć butików Camaïeu zmienia swój koncept sklepów. Nową stylistykę wprowadzono już w Galerii Krakowskiej i  Galerii Bonarka w Krakowie. Kolejnym butikiem, który został poddany metamorfozie jest ten w warszawskiej Galerii Mokotów. Jego oficjalne otwarcie w nowej odsłonie odbyło się w miniony piątek, 29 lipca br.

Odświeżona stylistyka butików jest efektem przemiany wizerunkowej marki Camaïeu , która wraca do francuskich korzeni. Brand chce podkreślić swoją modowość oraz francuskie podejście do projektowania odzieży. Metamorfoza ma na celu umocnienie pozycji marki w oczach stałych klientów, jak i dotarcie do nowych odbiorców.

Zmiany widać już w najnowszej jesienno-zimowej kolekcji oraz jej kampanii wizerunkowej, nawiązującej do francuskiej bohemy lat 60’ i 70’. Modyfikacji ulegnie również logotyp Camaïeu, w którym kolory zastąpi monochromatyczność podkreślająca nową, bardziej klasyczną, a jednocześnie szykowną estetykę marki.

Kolekcja Camaïeu jesień-zima 2016/2017 jest już dostępna w sklepach stacjonarnych marki oraz na www.camaieu.pl

Data publikacji: 1.08.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »