Oficjalna premiera „Polskiej Wirtualnej Wystawy Narodowej”

30 czerwca w Pałacu Lubomirskich w Warszawie odbędzie się oficjalna prezentacja Polskiej Wirtualnej Wystawy Narodowej. Jest to zaawansowana technologicznie platforma internetowa, której celem jest promocja polskich firm, inwestycji oraz atrakcji turystycznych za granicą.

Premiera Polskiej Wirtualnej Wystawy Narodowej będzie połączona z dyskusją panelową pt. „Jaki model rozwoju gospodarki wybrać: USA, Korea czy Chiny?”. Zostaną na nią zaproszeni przedstawiciele wiodących polskich firm eksportowych oraz instytucji państwowych, odpowiedzialnych za promocję naszego kraju za granicą. Będzie to także okazja do nawiązania kontaktów biznesowych z innymi podmiotami, zainteresowanymi rozwojem sprzedaży.

Osoby, które wezmą udział w oficjalnym otwarciu, otrzymają bezpłatne, roczne abonamenty do korzystania z Polskiej Wirtualnej Wystawy Narodowej. Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny są dostępne na: http://eepurl.com/bqXwlj. Start o godz. 9.30. Wstęp wolny.

Polska Wirtualna Wystawa Narodowa to innowacyjne narzędzie, służące do promocji polskich firm, inwestycji oraz atrakcji turystycznych za granicą. Platforma internetowa stanowi połączenie baz danych z aplikacją pozwalającą na organizację „wirtualnych imprez targowych”, umożliwiających interakcję między uczestnikami w czasie rzeczywistym.

Projekt obejmuje trzy kategorie: BIZNES – skierowana do firm oferujących swoje produktu i usługi na rynkach zagranicznych, INWESTYCJE – skierowana do samorządów promujących swoje tereny i projekty inwestycyjne i TURYSTYKA – skierowana do firm z branży turystycznej i samorządów prezentujących swoją ofertę turystyczną.

Jest to pierwszy na świecie tego typu projekt zapewniający użytkownikom dostęp do precyzyjnych informacji, możliwość nawiązania kontaktu, aktywny przez 7/24 , ogólnodostępny za pomocą nowoczesnych urządzeń komunikacji elektronicznej, wspierany przez ekspertów z dziedziny eksportu i branży IT.

Projekt wspiera rozwój polskiej gospodarki elektronicznej, rozwój e-usług. Ma także wkład w rozwój społeczeństwa informacyjnego w tym zwiększanie kompetencji cyfrowych społeczeństwa, wpisując  się w założenia Programu Zintegrowanej Informatyzacji Państwa do 2020 r. – szczególnie dotyczącego modelu współpracy międzyinstytucjonalnej oraz interesariuszy projektu.

Polska Wirtualna Wystawa Narodowa będzie intensywnie promowana za granicą dzięki współpracy z instytucjami państwowymi. Główne kierunki działań: promowanie projektu na tzw. stoiskach narodowych, organizowanych na targach branżowych oraz – w zależności od dostępnych programów – Polska Wirtualna Wystawa Narodowa będzie promowana podczas wyjazdowych misji gospodarczych.

Przedsięwzięcie swoim patronatem objęli: Krajowa Izba Gospodarcza, Marszałek Województwa Podlaskiego, Stowarzyszenie Eksporterów Polskich, Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna, Klaster Marek Turystycznych Polski Wschodniej, Klaster Przemysłowy COP, firma SARE, a także redakcje POLISH MARKET, AGRO TV oraz Agro News. Firma Promedia jest patronem medialnym wydarzenia.

Data publikacji: 22.06.2015
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami w sprzedaży

14 października zapraszamy na szkolenie online, które pomoże Wam w skutecznym radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami w sprzedaży B2B (business… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Jak skorzystać z dofinansowań do szkoleń dla branży mody

Sprawdź, jak możesz uzyskać dofinansowanie na szkolenia realizowane przez firmę Promedia Jerzy Osika:

Już 14-15 września odbędzie się 8. edycja Golden Marketing Conference, na której prelegenci przedstawią trendy w social mediach (Facebook,… więcej »

Jedna myśl nt. „Oficjalna premiera „Polskiej Wirtualnej Wystawy Narodowej”

  1. Pingback: Innowacja białostockiej firmy wypromuje Polskę na świecie | Itro

Możliwość komentowania jest wyłączona.