Omnichannel w Praktyce: mobilność w obsłudze serwisowej

28 września odbędzie się kolejny bezpłatny webinar z cyklu „Omnichannel w Praktyce”. Tym razem tematem szkolenia będzie mobilność w obsłudze serwisowej. Podczas spotkania zostaną zaprezentowane funkcjonalności aplikacji na urządzenia mobilne do planowania wizyt serwisowych, przeglądów gwarancyjnych, napraw i montaży a także przygotowywania i przechowywania dokumentacji.

Aby wziąć udział w szkoleniu należy zarejestrować się na stronie: http://webinary.comarch.pl/serwisowa-obsluga-klienta/Webinar odbędzie się 28 września 2017 o godzinie 11:00. Podczas spotkania będzie funkcjonował czat, za pomocą którego można zadawać specjalistom pytania związane z tematyką omnichannel.

Uczestnicy spotkania dowiedzą się m.in. jak wykorzystać aplikacje mobilne w swoim dziale serwisowym, jak sprawnie zarządzać działem serwisu przy użyciu technologii mobilnych, oraz jak weryfikować pracę mobilnych pracowników oraz przekazywać im ważne informacje.

– Praca serwisantów to kolejny obszar, który z powodzeniem może być obsługiwany przy użyciu rozwiązań mobilnych. Wystarczy smartfon lub tablet oraz aplikacja mobilna, a pracownicy działów serwisowych zyskują dostęp do dokumentacji i historii działań z urządzeniami kontrahentów, łącznie z harmonogramami przeglądów gwarancyjnych W trakcie wizyty serwisowej mogą np. zlecić wykonanie zdjęć sprzętu przed i po naprawie czy też wypełnienie wymaganego protokołu serwisowego. Zapraszam do udziału w webinarze. Zaprezentujemy Państwu aplikacje Comarch Mobile, które dają możliwość także elastycznego dostosowania funkcji i danych udostępnianych pracownikom serwisowym w zależności do potrzeb danej branży – mówi Joanna Dymek, product manager Comarch Moblie.

Już teraz można zapisać się na kolejne webinary z cyklu “Omnichannel w praktyce”. W kolejnych miesiącach poruszane będą zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa danych oraz zmian w prawie, które od 2018 roku dotyczyć będą wszystkich mikroprzedsiębiorców.

 

Data publikacji: 22.09.2017
Przeczytaj również

Handel:
Jak zyskać klientów w czasie nowych wyzwań?
Otwarcie sklepów i centrów handlowych zmotywowało większość firm do aktualizacji prognoz nadchodzących zmian oraz kierunków dalszego rozwoju. Jakich zmian w zachowaniach … więcej »
Szkolenia i konferencje:
Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores?

17 czerwca 2020 odbędzie się 5.edycja Pop-Up Forum, jedynego cyklicznego szkolenia w… więcej »

Szkolenia i konferencje:
O kondycji kształcenia branżowego


26.02.2020 r. w Expo-Łódź obędzie się konferencja „Kształcenie w branży odzieżowo-tekstylnej – potrzeby pracodawców i szkół.… więcej »