One Star Pop-Up

Firma Converse w ramach kampanii Rated One Star zaprosiła wszystkich miłośników sneakersów i kultury streetowej do odwiedzenia jednodniowego sklepu pop-up 24 marca w Mr. Pancake w Warszawie. 

Rated One Star to globalna kampania marki Converse, której bohaterami są światowe postaci ze świata muzyki, mody streetowej i kultury skate oraz lokalni influencerzy z całego świata. Rated One Star, czyli „jedna gwiazdka” w przeciwieństwie do „pięciu gwiazdek” oznacza świadome przeciwstawianie się konwencjom, połączone z nieprzewidywalnością – dla takich właśnie ludzi powstała linia One Star.

24 marca w warszawskim Mr. Pancake powstał sklep tymczasowy firmy. Za design lokalu odpowiadał m.in grafik Włodi Włodarczyk – jeden z bohaterów kampanii Rated One Star. Włodi przejął również kontrolę nad customizacją koszulek i razem z gośćmi kreował unikalne wzory z naprasowanek. W niecodziennej roli można też było spotkać stylistkę Ewelinę Gralak, która podczas eventu postanowiła wcielić się w rolę DJ-a. Raper Young Igi podpisywał swoje płyty, a skater Marcin Grzenia zachęcał do jazdy na desce. Nie zabrakło też nowości produktowych od Converse. Tylko w tym dniu, przedpremierowo można było kupić pastelowe wydanie One Star Premium Suede. Sneakersy w wiosennych kolorach komponowały się ze specjalnie na ten dzień zaaranżowaną przestrzenią Mr. Pancake.

Kolekcja One Star Premium Suede jest dostępna w wersji niskiej w pastelowych kolorach „cotton candy” w sklepach Converse w Warszawie w Galerii Mokotów i Arkadii, w Krakowie w Galerii Krakowskiej, w Trójmieście  w Galerii Bałtyckiej oraz we Wrocławiu we Wroclavii.

Data publikacji: 10.04.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
XII Europejskie Forum Gospodarcze – Łódzkie 2019 dobiegło końca. Premier Morawiecki wśród gości specjalnych.
W hotelu Andel`s w Łodzi odbyło się dwudniowe XII Europejskie Forum Gospodarcze – Łódzkie 2019, jedno z największych wydarzeń gospodarczych w… więcej »
Aktualności:
CSR: 140 dzieci pracowników uczestniczyło w półkoloniach w LPP
Już po raz drugi gdańska firma LPP zorganizowała półkolonie dla dzieci swoich pracowników. W czasie dwóch wakacyjnych miesięcy 140 pociech uczestniczyło m.in. w… więcej »
Aktualności:
Powstaje platforma do zarządzania odpadami włókienniczymi
PIOT Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego od czerwca 2017 roku realizuje projekt ENTeR. Koncentruje się on na redukcji odpadów, aby zapobiec wyczerpaniu… więcej »