Międzynarodowa marka odzieżowa K-Way rozpoczyna nowy rozdział na polskim rynku, dzięki współpracy z Orbico, wyłącznemu dystrybutorowi tej marki w Polsce. K-Way dołącza
do imponującego portfolio ponad 50 renomowanych marek światowych, które Orbico skutecznie wprowadza na polski rynek. Ta strategiczna współpraca pozwoli K-Way na dotarcie do szerszego grona konsumentów, jednocześnie umożliwiając dywizji Style rozszerzenie i dywersyfikację segmentu lifestylowych marek premium.
Dziedzictwo i nowoczesność
K-Way to globalna marka, która od ponad pół wieku tworzy modne i funkcjonalne projekty, idealne na każde warunki pogodowe. Wszystko zaczęło się w momencie, gdy w 1965 roku Léon-Claude Duhamel wynalazł oryginalną kurtkę przeciwdeszczową – kultowy model Le Vrai.
Od momentu powstania Le Vrai, K-Way nieustannie wyznacza trendy w branży odzieżowej. Legendarne, składane kurtki przeciwdeszczowe stały się symbolem praktyczności i stylu, zdobywając serca klientów na całym świecie. Marka jest połączeniem nowoczesnego designu i funkcjonalności – od kultowego trójkolorowego zamka błyskawicznego i kompaktowej objętości, po wykonanie z materiałów, które są idealną kombinacją aktualnej mody, jakości i wszechstronności. K-Way to marka, która odważnie patrzy w przyszłość i eksperymentuje z formami.
W czołówce światowej mody
K-Way jest częścią najważniejszych wydarzeń modowych, takich jak Fashion Week w Paryżu, Nowym Jorku i Mediolanie. Kolekcje marki prezentowane są wśród najbardziej prestiżowych projektantów, udowadniając, że odzież przeciwdeszczowa może wkraczać na światowe wybiegi i być równie stylowa co marki high fashion. Ekskluzywne współprace z czołowymi markami, m.in. PLAY Comme des Garçons, Fendi czy Yves Saint Laurent, przynoszą unikalne, limitowane edycje produktów, które łączą charakterystyczny styl K-Way z nowoczesnymi trendami. Podejmowane kolaboracje są nie tylko modowym przedsięwzięciem, ale także celebracją kreatywności i współczesnego designu.
Styl na każdą pogodę
W portfolio K-Way znajduje się odzież, która sprosta każdemu wyzwaniu – niezależnie od tego, czy znajdujemy się w przestrzeni miejskiej, na plaży czy na szlaku w górach. Każdy element kolekcji projektowany jest z myślą o nowoczesnych konsumentach, którzy oczekują najwyższej jakości i niezawodności. Dzięki wyłącznej dystrybucji prowadzonej przez Orbico Polska, od jesieni br. oferta K-Way dotrze do szerszego grona konsumentów w Polsce. Poza kultowym modelem kurtki Le Vrai, w kolekcji są też inne modele i modne akcesoria, łączące wysoką jakość wzornictwa i innowacyjne rozwiązania techniczne. Oferta u partnerów handlowych jest dostępna już od września br. i zostanie poszerzona w kolejnym, wiosennym sezonie wiosna-lato 25.