Ossoliński: mroczny renesans

13 grudnia mogliśmy zobaczyć pokaz kolekcji jesień-zima 2017/2018 „Shadows” Tomasza Ossolińskiego. Projektant tworząc ją inspirował się malarstwem Caravaggia. Znalazło to odzwierciedlenie w nasyconych, ciemnych kolorach, bogatych fakturach, mięsistych tkaninach i mrocznym klimacie samego pokazu zorganizowanego w Fortecy Kręglickich w Warszawie.

Wiosenno-letnia kolekcja Ossolińskiego „Bukovina” (wiosna-lato 2016) inspirowana była fotografią Tomasza Tomaszewskiego. Grudniowy pokaz to kolejna głęboka fascynacja obrazem. – To efekt moich bardzo prywatnych przeżyć związanych z obcowaniem ze sztuką, która intensywnie kształtuje mnie samego – podkreśla autor kolekcji.

Nowe dzieło Tomasza Ossolińskiego to gra światła i cieni, faktur i materiałów, zestawienie błysku z matem, najwyższej jakości tkaniny: Cerutti (głównie w garniturach męskich), strzyżone wełny ze starej francuskiej manufaktury, aksamit, skóra, czy organza jedwabna. A do tego specjalne zaprojektowane motywy haftów wykorzystane na różnych częściach ubrań.

akpa20161213_ossolinski_jk_8828 akpa20161213_ossolinski_jk_8746 akpa20161213_ossolinski_jk_8711 akpa20161213_ossolinski_jk_8676 akpa20161213_ossolinski_jk_8656 akpa20161213_ossolinski_jk_8652 akpa20161213_ossolinski_jk_8604 akpa20161213_ossolinski_jk_8585 akpa20161213_ossolinski_jk_8581 akpa20161213_ossolinski_jk_8561 akpa20161213_ossolinski_jk_8537 akpa20161213_ossolinski_jk_8513

Zdjęcia: akpa

Data publikacji: 21.12.2016
Przeczytaj również

Marketing:
Ponadczasowa moda, ponadczasowe relacje. Kampania „Pokolenia” Patrizia Aryton

Marka Patrizia Aryton przygotowała specjalną kampanię „Pokolenia” poświęconą relacjom między matką a córką. Jak mówią… więcej »

Marketing:
Marka Tommy Hilfiger zaprosiła do współpracy polskiego piłkarza Arkadiusza Milika

Tommy Hilfiger, który od trzech dekad zaciera granice między modą a sportem, łączy siły z ikoną polskiego futbolu, Arkadiuszem Milikiem. W… więcej »

Moda:
Kolekcja urban outdoor S23 od marki Columbia: idealna propozycja dla fanów aktywnego, miejskiego stylu

Wiosenno-letnia kolekcja urban outdoor od marki Columbia bawi się odważnymi kolorami, wzorami, długością i objętością ubrań, dbając… więcej »