Już za chwilę rusza najważniejsze wydarzenie dedykowane sprzedaży internetowej w branży mody – 13. edycja Fashion Business Congress. Kongres odbędzie się 16 września w Sound Garden Hotel w Warszawie. Jeśli działasz w sektorze fashion, to wydarzenie jest pozycją obowiązkową w twoim kalendarzu. Dla firm z branży mody udział w Kongresie jest bezpłatny po uprzedniej rejestracji i akceptacji zgłoszenia przez organizatora. To ostatni moment, aby zgłosić swój udział, ponieważ rejestracja jest możliwa jeszcze tylko do 12 września.
Dlaczego warto wziąć udział?
W e-commerce w branży mody nieustannie pojawiają się nowe wyzwania i możliwości, a Fashion Business Congress to wydarzenie, podczas którego eksperci specjalizujący się w tym właśnie sektorze dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami, dzięki czemu uczestnicy Kongresu są na bieżąco z najnowszymi trendami i technologiami. Jeśli chcesz skuteczniej konkurować na dynamicznym rynku e-commerce i rozwijać efektywnie sprzedaż on-line, ta impreza jest właśnie dla Ciebie.
W programie znajdziesz szeroki wachlarz praktycznych wykładów, które pomogą ci zwiększyć sprzedaż, poprawić konwersję, zoptymalizować zarządzanie zwrotami, a także wejść na nowe rynki. Eksperci pokażą najskuteczniejsze narzędzia, strategie oraz rozwiązania, które już dziś stosują liderzy e-commerce w branży mody (pełen program na stronie www.fashionbusinesscongress.com)
Jednym z najważniejszych punktów programu tegorocznego Fashion Business Congress będzie panel dyskusyjny pt. „Trendy e-commerce w branży mody”. To wyjątkowa okazja, aby z pierwszej ręki dowiedzieć się, jakie kierunki rozwoju dominują obecnie w sprzedaży online. Eksperci, którzy na co dzień pracują z największymi markami modowymi, podzielą się swoimi obserwacjami i przewidywaniami na temat przyszłości e-commerce. Ta dyskusja to nie tylko podsumowanie najważniejszych trendów, ale także inspiracja do wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań w swojej firmie, dzięki którym będzie lepiej funkcjonowała na coraz bardziej wymagającym rynku.
Będzie również można skorzystać z indywidualnych konsultacji z ekspertami, którzy chętnie podzielą się swoimi doświadczeniami i wskażą najlepsze rozwiązania dla konkretnych przypadków biznesowych. Na pytania uczestników Kongresu będą czekali na stoiskach informacyjnych praktycy e-commerce z doświadczeniem w pracy z firmami modowymi.
Kto powinien wziąć udział?
Fashion Business Congress to idealne wydarzenie dla przedstawicieli e-sklepów odzieżowych, obuwniczych, bieliźnianych, galanteryjnych oraz jubilerskich, a także wszystkich tych, którzy pracują w e-commerce związanym z modą.
Jak się zarejestrować?
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla przedstawicieli branży modowej, jednak konieczna jest wcześniejsza rejestracja i akceptacja zgłoszenia przez organizatora. To już ostatni moment, aby zapewnić sobie miejsce na tym unikatowym wydarzeniu.
Zarejestruj się już teraz na stronie www.fashionbusinesscongress.com i dołącz do liderów e-commerce w branży mody.
Do zobaczenia 16 września na 13. Fashion Business Congress! 🙂
Organizator: Promedia Jerzy Osika
Partnerzy Główni: AtomStore, Ergonode, Business Factory, IdoSell, Zaufane.pl, Direct Link Worldwide
Partnerzy Strategiczni: Merce.com, Packeta, Wygodne Zwroty, Salesupply, BitBag, Media4U, Marathon, Segmentify.
Patroni Honorowi: Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego PIOT, Izba Bawełny w Gdyni, Polska Izba Przemysłu Skórzanego, Polish Outoor Group, Ispo Munich, Inghorgenta, Amberif, Zentrada i Silmo.
Patroni Medialni: E-commerce w Praktyce, Marketer+, Fashionbusiness.pl, Modna Bielizna, Image.