Oświetlenie i analiza w jednym

System oświetlenia zapewnia nie tylko wygodę pracy, ale może nam również dostarczać ważnych informacji. Firma Zumtobel Group Services wprowadziła do oferty dwie nowe usługi bazujące na analizie danych: Space Management ułatwiającą efektywne zarządzanie przestrzenią oraz Remote System Analysis, która umożliwia zdalną analizę systemu oświetlenia.

Dwie nowe usługi dostarczają inwestorom, menedżerom obiektów czy kadrze kierowniczej zaawansowany pakiet informacji na temat aktualnego stanu systemu budynków, wykorzystania przestrzeni, wcześniejszego i bieżącego zużycia energii w systemie oświetleniowym oraz wszelkich zbliżających się problemach z utrzymaniem. Dzięki wykorzystaniu autorskiego systemu zarządzania oświetleniem LITECOM, Zumtobel Group Services łączy świat oświetlenia, internetu rzeczy, biznesu i IT – w jedną  platformę.

– W dzisiejszych cyfrowych czasach system oświetlenia generuje wartość dodaną dla operatorów budynków, pomagając zwiększyć widoczność procesów i działań w przestrzeni. Nasze systemy oświetleniowe stanowią doskonałe źródło do analizy danych w czasie rzeczywistym, dostarczając klientom mnóstwa cennych informacji i danych, spełniając jednocześnie najwyższe standardy bezpieczeństwa i ochrony danych – przekonuje Michał Tomczak, Sales Manager Polska z Zumtobel Group Services.

Aplikacja Space Management – w ramach specjalnego panelu (dashboard) i w oparciu o dane z systemu oświetleniowego – pokazuje menedżerom obiektów, jak przestrzeń jest rzeczywiście wykorzystywana: kiedy, jak często i w jakich celach. Okazać może się na przykład, że nasza sala konferencyjna jest rzadko wykorzystywana i z powodzeniem służyć może jako biuro rotacyjne dla pracowników ściśniętych w innych częściach firmy. Co ważne, Space Management powiadamia także użytkownika o tym, kiedy i gdzie należy zwiększyć lub zmniejszyć liczbę personelu sprzątającego. Oznacza to realne oszczędności dla menedżerów obiektów.

Aplikacja Remote System Analysis, dzięki zdalnej analizie systemu oświetlenia, pozwala menedżerom z wyprzedzeniem planować i określać koszty prac konserwacyjnych. W ramach swojego pulpitu nawigacyjnego użytkownicy otrzymują informacje m.in. o zużyciu energii, stanie opraw itd., a o możliwych problemach informują komunikaty wczesnego ostrzegania.

Data publikacji: 12.10.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Firma edrone pozyskała 20 mln na rozwój w Polsce i Brazylii

edrone – firma tworząca system Marketing Automation i CRM dedykowany dla e-commerce ogłosiła kolejną rundę finansowania. Fundusze, w tym… więcej »

Aktualności:
Ranking blogów w e-commerce dla branży moda. Sprawdź, kto jest liderem

Sklepy internetowe z branży modowej mają na swoich blogach średnio 683 opublikowane artykuły, które generują około 48 tys. odwiedzin… więcej »

Aktualności:
Pierwsze zagraniczne Centrum Dystrybucyjne LPP Logistics rozpoczęło działalność operacyjną w Rumunii

LPP Logistics uruchomiło w Rumunii pierwsze zagraniczne Centrum Dystrybucyjne zaledwie po roku od rozpoczęcia jego budowy. Magazyn wzmocni sieć… więcej »