Liczni wystawcy i odwiedzający potwierdzili już swój udział w targach OutDoor by ISPO, które odbędą się w Monachium w dniach 30 czerwca – 3 lipca 2019 r. Międzynarodowe targi branży outdoorowej zawdzięczają swoją popularność m.in. nowej, cyfrowej platformie, która pozwala markom i producentom komunikować się ze swoimi klientami przez cały rok.
Już pod koniec czerwca, podczas konferencji „Outdoor by ISPO”, było jasne, że koncepcja opracowana przez Messe München we współpracy z European Outdoor Group (EOG) jest dokładnie tym, czego potrzebuje rynek. Ponad 250 międzynarodowych przedstawicieli przemysłu z zadowoleniem przyjęło również plan zmiany profilu OutDoor by ISPO, przez dodanie do tradycyjnych targów całorocznej platformy dla branży outdoorowej. Wielu dotychczasowych wystawców potwierdziło już swój udział w nowym OutDoor by ISPO, który odbędzie się po raz pierwszy w centrum wystawowym Messe München w dniach 30 czerwca – 3 lipca 2019 r.
Klienci ISPO od lat korzystają z całorocznej platformy, na której znajdują informacje, innowacje i sieć kontaktów – od teraz będzie to dostępne również dla OutDoor by ISPO. Targi będą oferować swoim klientom możliwość zaprezentowania się światu 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. Wiodące targi branży outdoorowej tworzą w ten sposób dalekosiężną platformę, dostępną dla całej społeczności outdoorowej – od marek i producentów, aż po detalistów i konsumentów na całym świecie.