Dzięki powiększeniu powierzchni wystawczej o 4000 mkw. targi Panorama pomieściły więcej wystawców i skusiły więcej gości. Zimowa edycja, która odbyła się w Berlinie 19-21 stycznia, była rekordowa pod każdym względem.
Jörg Wichmann, inicjator młodej jeszcze berlińskiej wystawy Panorama, może z zadowoleniem spojrzeć w lustro. Piąta edycja targów zakończyła się pełnym sukcesem: ponad 51 tysięcy zainteresowanych z prawie stu różnych krajów odwiedziło modowy parkiet. Oprócz kupców z państw niemieckojęzycznych znacznie wzrosła liczba gości, między innymi z Polski. Dzięki przeprowadzce do centralnie położonego ExpoCenter City jużpoprzednia edycja targów przyciągnęła znacznie więcej gości i wystawców. Ale styczniowa Panorama pobiła wszelkie rekordy. Na imponującej powierzchni 37 500 mkw. – z powodu odwołania targów Bread & Butter dosłownie w ostatniej chwili powiększonej o dodatkowy sektor Urban Up – branżowcy mogli poznać kolekcje 549 firm.
„Wspólnie stworzyliśmy nowoczesną platformę, która odzwierciedla ducha czasu branży modowej i stawia na kompetencję biznesową i przyszłość, unikając frazesów o glamour i party”, powiedział Jörg Wichmann. „Tu liczą się przede wszystkim produkty i koncepty i pracuję się intensywniej niż na Bread & Butter“, stwierdziłFrank Brüggemann z camel active. A Marten Schulze z firmy Nagano skwitował: „Wspaniale. Mógłbym nawet użyć słowa fantastycznie”.