Pep Guardiola ambasadorem marki GORE-TEX®

Koncern W. L. Gore & Associates (Gore) i Pep Guardiola, trener klubu piłkarskiego FC Bayern Monachium, ogłosili podpisanie czteroletniego kontraktu partnerskiego, w ramach którego Guardiola będzie reprezentował markę GORE-TEX® oraz ubrania i obuwie Gore. 

„Jestem sportowcem i trenerem, dlatego perfekcjonizm i wizjonerstwo odgrywają w moim życiu kluczową rolę. Te same cechy dotyczą produktów GORE-TEX®, dlatego cieszę się, że reprezentuję tę wyjątkową markę” – powiedział Guardiola w europejskiej centrali Gore pod Monachium.

Wizją założycieli, czyli Billa i  Vieve Gore, było stworzenie wyjątkowych produktów, które oferują wyjątkową wartość dla klientów. „Produkty GORE-TEX® są wynikiem zaangażowania, pasji i wysiłku. Naszym celem jest nieustanne przesuwanie granic innowacyjności i dostarczanie produktów, które oferują wysoką wydajność konsumentów, tak aby mogli doświadczyć fascynujących chwil i móc zatrzymać je na dłużej.” – powiedział Christian Langer globalny szef Gore Fabrics Division – „Podpisanie kontraktu z Pepem Guardiola jest idealnym dopasowaniem podstawowych wartości i zawodowej filozofii obu stron. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że marka GORE-TEX® reprezentowana będzie przez tak szanowaną na całym świecie osobowość.”

W ciągu najbliższych czterech lat Pep Guardiola będzie nosił kurtki, buty i rękawice GORE-TEX® marki Gore. Wizerunek Guardioli będzie wykorzystywany w globalnej komunikacji w materiałach drukowanych i on-line promujących markę oraz produkty GORE-TEX®. 

Guardiola w butach Ecco Cool z technologią GORE-TEX® SURROUND

Linia wiosennego obuwia Ecco Cool – efekt współpracy Ecco i Gore – została zaprojektowana z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii. Każdy but jest wyposażony w specjalną membranę GORE-TEX, która otacza stopę zarówno od góry, jaki i od dołu. Inteligentny system cyrkulacji powietrza w podeszwie i zastosowanie, wyłącznie w obuwiu Ecco, bocznych odpowietrzników w środkowej części podeszwy, zapewniają nie tylko wygodę, ale przede wszystkim dobrą wentylację buta. Ponadto pozwalają ciepłu i wilgoci uciekać górą, dołem i bokami przy jednoczesnym zachowaniu wodoodporności.

Pep_Guardiola_ECCO_COOL (1)

 

Data publikacji: 19.04.2016
Przeczytaj również

Marketing:
Ponadczasowa moda, ponadczasowe relacje. Kampania „Pokolenia” Patrizia Aryton

Marka Patrizia Aryton przygotowała specjalną kampanię „Pokolenia” poświęconą relacjom między matką a córką. Jak mówią… więcej »

Marketing:
Marka Tommy Hilfiger zaprosiła do współpracy polskiego piłkarza Arkadiusza Milika

Tommy Hilfiger, który od trzech dekad zaciera granice między modą a sportem, łączy siły z ikoną polskiego futbolu, Arkadiuszem Milikiem. W… więcej »

Marketing:
Najpopularniejsze social media. Jakich treści poszukują w nich internauci [raport]

Chociaż na przełomie ostatnich trzech lat postrzeganie social mediów zmieniło się, podium ulubionych platform pozostaje bez zmian. W… więcej »