W czerwcu w centrum wyprzedaż owym Factory Wrocław został otwarty pierwszy w Polsce outletowy salon marki Marc O’Polo. Sklep zajmuje powierzchnię niemal 230 mkw.
– Nasz wybór Factory Wrocław jako miejsca debiutu z konceptem outletowym to nie przypadek – mówi Carsten Lehnen, dyrektor sprzedaży i ekspansji Marc O’Polo. – Wrocław to jedno z najprężniej rozwijających się miast, w którym nie mieliśmy swojego własnego salonu. Pojawiamy się akurat w Factory z kilku przyczyn. Bardzo istotna jest świetna lokalizacja i potencjał, ale także świadomość naszego brandu wśród obecnych klientów tego miejsca. Istotnymi powodami współpracy są także rosnąca z roku na rok sprzedaż oraz położenie w pobliżu jednego z największych portów lotniczych, jakim jest Wrocław-Strachowice.
Marc O’Polo ma obecnie ponad 2 500 sklepów w 20 krajach na całym świecie, w tym w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii, Belgii, Szwecji, Finlandii, Danii, Norwegii, Francji, Grecji, Rosji oraz Polsce.