Pierwszy sklep 4F na Łotwie

fot. 4f.com.pl

Spółka OTCF, właściciel marki 4F, podpisała umowę z centrum handlowym Riga Plaza, na mocy której już 25 marca 2016 roku zostanie otwarty pierwszy sklep 4F na Łotwie.

Umowa z Riga Plaza to początek realizacji planów ekspansji zagranicznej polskiej firmy. Obecnie jej marka 4F to 167 sklepów w Polsce, obecność w 27 krajach europejskich poprzez rozwiniętą sieć sprzedaży hurtowej i produkty dostępne w ponad 600 sklepach multibrandowych. W ciągu najbliższych 5 lat spółka OTCF planuje stopniowo zwiększać swoją sprzedaż detaliczną na nowych rynkach. Do końca 2016 roku otworzy około 15 nowych sklepów marki 4F w Europie, między innymi w Czechach, Rumunii, Serbii oraz Słowacji. Na Łotwie, w Rydze, planuje otworzyć 3 sklepy.

Pierwszą kolekcją dostępną w sprzedaży będzie linia wiosna-lato 2016, której głównymi motywami są sport, natura i aktywność. Kolekcja zawiera zarówno propozycje ubioru na trening, jak również sportowego designu na co dzień. Dominują opalizujące tkaniny oraz odblaskowe nadruki. Stylowi towarzyszy także morska kolorystyka, z odcieniami turkusu, kobaltu, głębokiej zieleni oraz odświeżającej mięty. Całość podkreślają elementy odblaskowe, zwiększające bezpieczeństwo podczas aktywności sportowej.

OTCF podpisała również umowę z Łotewskim Komitetem Olimpijskim na przygotowanie kolekcji olimpijskiej na letnie igrzyska w Rio de Janeiro oraz zimowe w Pyeongchang. Część kolekcji olimpijskiej będzie dostępna w sprzedaży detalicznej.

Data publikacji: 5.02.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Dariusz Miłek wraca na stanowisko prezesa zarządu Grupy CCC

Dariusz Miłek, dotychczasowy przewodniczący Rady Nadzorczej Grupy CCC, ponownie objął fotel prezesa zarządu, nadzorując dalszy rozwój marek… więcej »

Aktualności:
Recman wspiera fundację Rak’n’Roll i zachęca mężczyzn do badań profilaktycznych

Od dziś Recman rozpoczyna kampanię pod hasłem Męska Sprawa! Wyrazem męskości jest nie tylko charakter czy wygląd, ale także… więcej »

Aktualności:
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia. Podsumowanie działalności
Sektorowa Rada ds. Kompetencji Moda i Innowacyjne Tekstylia powstała 7 lat temu.  Głównym celem projektu jest umożliwienie  przedsiębiorcom  z sektora oddziaływanie  na… więcej »