Pierwszy sklep 4F na Łotwie

fot. 4f.com.pl

Spółka OTCF, właściciel marki 4F, podpisała umowę z centrum handlowym Riga Plaza, na mocy której już 25 marca 2016 roku zostanie otwarty pierwszy sklep 4F na Łotwie.

Umowa z Riga Plaza to początek realizacji planów ekspansji zagranicznej polskiej firmy. Obecnie jej marka 4F to 167 sklepów w Polsce, obecność w 27 krajach europejskich poprzez rozwiniętą sieć sprzedaży hurtowej i produkty dostępne w ponad 600 sklepach multibrandowych. W ciągu najbliższych 5 lat spółka OTCF planuje stopniowo zwiększać swoją sprzedaż detaliczną na nowych rynkach. Do końca 2016 roku otworzy około 15 nowych sklepów marki 4F w Europie, między innymi w Czechach, Rumunii, Serbii oraz Słowacji. Na Łotwie, w Rydze, planuje otworzyć 3 sklepy.

Pierwszą kolekcją dostępną w sprzedaży będzie linia wiosna-lato 2016, której głównymi motywami są sport, natura i aktywność. Kolekcja zawiera zarówno propozycje ubioru na trening, jak również sportowego designu na co dzień. Dominują opalizujące tkaniny oraz odblaskowe nadruki. Stylowi towarzyszy także morska kolorystyka, z odcieniami turkusu, kobaltu, głębokiej zieleni oraz odświeżającej mięty. Całość podkreślają elementy odblaskowe, zwiększające bezpieczeństwo podczas aktywności sportowej.

OTCF podpisała również umowę z Łotewskim Komitetem Olimpijskim na przygotowanie kolekcji olimpijskiej na letnie igrzyska w Rio de Janeiro oraz zimowe w Pyeongchang. Część kolekcji olimpijskiej będzie dostępna w sprzedaży detalicznej.

Data publikacji: 5.02.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Zapraszamy na 13. edycję Fashion Business Congress: E-commerce w modzie! Bezpłatna rejestracja dla firm z sektora fashion!

Jeśli działasz w branży mody i chcesz zwiększyć swoją sprzedaż internetową, nie możesz przegapić 13. edycji Fashion Business Congress!… więcej »

Aktualności:
Zentrada: „Stop subwencjom od UE dla Temu & Shein“

Platforma Zentrada uruchamia ogólnoeuropejską petycję w celu powstrzymania dotacji dla Temu & Shein. "Wielu naszych członków, zwłaszcza… więcej »

Aktualności:
Bezpłatny webinar: Cross-border e-commerce w praktyce / Mastering Cross-border e-commerce

Zapraszamy 18 czerwca na webinar poświęcony optymalizacji strategii e-commerce oraz zarządzaniu informacjami o produktach na różnych rynkach.… więcej »