Plany inwestycyjne Gino Rossi

Fot. Simple CP

Grupa Gino Rossi (właściciel marek Gino Rossi i Simple) ogłosiła plany na najbliższe trzy lata. Firma chce postawić na rozwój e-commerce i B2B oraz poprawić rentowność sieci sprzedaży.

Spółka m.in. będzie starała się poprawić marże poprzez obniżanie kosztów produkcji. Zamierza zainwestować w sprzedaż multikanałową oraz zoptymalizować stacjonarny kanał detaliczny poprzez zamknięcia niektórych punktów i otwieranie nowych. Dodatkowo nowe salony mają być od tego roku większe (zakładana średnia powierzchnia to 180-200 mkw.). Obszerniejszy ma być również asortyment, który wzbogaci się o akcesoria i obuwie weekendowo-sportowe. Grupa Gino Rossi nadal będzie też kontynuowała działania w sektorze B2B: projektowanie i produkcja kolekcji na zlecenie, produkty reklamowe dla firm i instytucji.

Firma zakłada również ekspansję poza granicami Polski. Zamierza zwiększyć powierzchnię handlową w Czechach oraz wejść ze sprzedażą internetową i B2B za rynki zagraniczne.

Grupa planuje przeznaczyć na inwestycje (rozwój kanału e-commerce, selektywne otwarcia sklepów, rozwój własnego sourcingu produktowego) w 2017 roku 7,3 mln zł, a w latach 2018-2019 średniorocznie 5,5 mln zł.

Data publikacji: 2.02.2017
Przeczytaj również

Rynek:
Globalne marki luksusowe inwestują w sztuczną inteligencję
LVMH, właściciel m.in. takich marek, jak: Louis Vuitton, Christian Dior, Loewe czy Kenzo, będzie opracować nowe rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji i chmurze… więcej »
Rynek:
Grupa CCC podsumowuje rok obrotowy 2020/21

Grupa CCC zakończyła rok obrotowy 2020/21 (uwzględniający styczeń’21) przychodami na poziomie 5,6 mld zł. Przedłużającym się… więcej »

Handel:
E-sprzedaż rośnie. W czołówce luksusowe torebki

Jak wynika z Indeksu Zakupów (Shopping Index) opartego na danych dotyczących ponad miliarda konsumentów z całego świata, obroty handlu… więcej »