W ostatnie dni sierpnia marki odzieżowe i obuwnicze z różnych części świata odwiedziły Poznań, aby przedstawić swoją ofertę na najbliższe dwa sezony.
Jesienna edycja targów odbyła się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w pawilonach 7, 7A, 8, 8A i 15. Zwiedzający mieli okazję zapoznać się z trendami na sezon jesień-zima 2016/17 oraz wiosna-lato 2017. W hali nr 7 zaaranżowano Strefę BezliQ, gdzie młodzi projektanci pokazali pełną różnorodność tematyczną i stylistyczną m.in. odzież damską, dziecięcą, designerskie gadżety, torebki, biżuterię, kolekcje haute couture, projekty sportowe, rozwiązania ekologiczne. Designerzy podpisywali kontrakty z przedsiębiorcami, a co niektórzy otrzymali propozycję współpracy przy nowych kolekcjach dla innych marek. Dużym zainteresowaniem publiczności cieszyły się pokazy młodych projektantów w Alei Lipowej.
Obuwie, odzież damska, męska i dodatki znalazła się w pozostałych halach. Łącznie na ekspozycji pojawiło się blisko 500 firm i marek z 15 państw. Uczestnicy targów chętnie odwiedzali stoiska rodzimych producentów wyróżnionych znakiem Polska Moda. Przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się na współpracę ze wspomnianymi markami otrzymali tytuł Sklepów Partnerskich projektu Polska Moda. Kolekcje rodzimych producentów można było zobaczyć również podczas prestiżowego pokazu. Na wybiegu wystąpiły firmy: Seyes, Carl Verssen, Marselini, Kastor, SENSO, P&V, L’Ame de Femme, Faber, mapepina i Dorota Goldpoint. Męskie stylizacje zaprezentowało dwóch Misterów Polski: Rafał Maślak (który jest również Ambasadorem projektu Polska Moda) oraz Rafał Jonkisz.
Wydarzenie przyciągnęło uwagę mediów ogólnopolskich, a także blogerek modowych, które pojawiły się całą grupą i wspólnie odwiedzały stoiska wystawców. Według wstępnych statystyk Targi Mody Poznań odwiedziło ponad 4 000 handlowców z kilkunastu krajów. Kolejna edycja targów już za pół roku – 27.02 – 1.03.2017.