Polska firma wprowadza wegańskie zegarki


W ramach mody na ekologię i zero waste polska marka Christine Granville postanowiła poszerzyć obecną kolekcję kobiecych zegarków o modele z paskami ze skórek jabłek.

Marka wprowadzając nową, wegańską kolekcję postanowiła nawiązać współpracę z włoską firmą specjalizującą się w przetwarzaniu odpadów przemysłowych z jabłek w nowe surowce. Firma wykorzystuje biologiczne pozostałości przemysłowe z produkcji soków jabłkowych i tworzy z nich innowacyjne produkty – między innymi wegańskie skóry.

Głównym składnikiem materiału są pozostałości po jabłkach, które w szczycie sezonu wytwarzane są w ilościach około 500 ton na dobę. Cały proces tworzenia materiału polega na obróbce pozostałości po jabłkach. Skóra powstała w takim procesie jest biodegradowalna i pozbawiona szkodliwych dla zdrowia substancji, a przede wszystkim jest to produkt przyjazny środowisku – gdyby nie przetwórstwo pozostałości zostałyby zniszczone wraz ze wszystkimi towarzyszącymi temu procesowi kosztami i szkodami dla środowiska.

Skóra z jabłek jest delikatna i porównywalna do skóry naturalnej zarówno z wyglądu, jak i pod względem funkcjonalności. Jest to idealna alternatywa dla osób, które cenią sobie ekologiczne i innowacyjne rozwiązania, zwracają uwagę na skład i jakość materiału, z którego wykonany jest produkt. “Marka Christine Granville skierowana jest do kobiet, podziwiamy i wspieramy silne kobiety, stawiamy na rozwój kobiecej społeczności zawodowej, ale też staramy się rozwijać na każdej płaszczyźnie. Wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientek i chcemy, aby miały możliwość wyboru – dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić dodatkowo do naszej oferty produkt w 100% ekologiczny. Jako marka stawiamy na innowacyjne podejście, lubimy eksperymentować i chcieliśmy wprowadzić na rynek produkt, który będzie się wyróżniać” – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, założycielka marki Christine Granville.

Marka tworząc wegańską kolekcję pasków zachowała swój ponadczasowy i minimalistyczny styl zegarków. Nowe zegarki dopracowane są w każdym detalu. Do kolekcji dołączyły “jabłkowe” paski w czterech różnych kolorach: czerwony, niebieski, biały, i żółty.

Data publikacji: 1.09.2020
Przeczytaj również

Marketing:
Twój vibe. Twój czas. Twój styl. Recman promuje kolekcję studniówkową

Bal studniówkowy to noc, której się nie zapomina – symboliczny moment wejścia w dorosłość, pełen emocji, muzyki i wyjątkowych… więcej »

Marketing:
ANIA KRUK - rebranding, który stał się stylem życia

Gdy w czerwcu 2024 roku marka ANIA KRUK otwierała butik w Westfield Arkadia w Warszawie, niewielu przeczuwało, że to właśnie ten moment… więcej »

Moda:
Louis Vuitton wiosna–lato 2026: kolekcja, która celebruje intymność i sztukę życia

Louis Vuitton zaprezentował kolekcję na sezon wiosna–lato 2026 w wyjątkowej scenerii paryskiego Luwru. Pokaz odbył się w dawnych letnich… więcej »