Polska sieć handlowa HalfPrice zdobywa kolejny rynek

W Nitrze powstaje właśnie pierwszy słowacki sklep HalfPrice, w którym klienci znajdą szeroką gamę produktów znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach. Swoją działalność koncept off-price zacznie tam w kwietniu 2022 roku. Słowacja będzie już piątym zagranicznym rynkiem, na którym zadebiutuje należąca do Grupy CCC sieć. W osiem miesięcy po starcie HalfPrice, oprócz Polski, posiada sklepy także w Czechach, Austrii, Chorwacji i na Węgrzech. W grudniu wystartował także sklep online.


HalfPrice to nowoczesny koncept sklepów w kategorii off-price, który oferuje szeroki wybór produktów popularnych brandów w atrakcyjnych cenach. W różnorodnym asortymencie klienci znajdą: odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu.

Chcemy być na wszystkich kluczowych dla nas rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Intensywnie przygotowujemy się do otwarcia salonu w Nitrze, który będzie kolejnym sklepem HalfPrice poza granicami Polski. Zakładamy, że do 2025 roku połowa przychodów marki będzie pochodzić właśnie z rynków zagranicznych – mówi Adam Holewa, Prezes Zarządu HalfPrice.

Pierwszy słowacki HalfPrice będzie miał siedzibę w Galerii PROMENADA – Jego oferta zostanie dostosowana do preferencji mieszkańców Słowacji. Asortyment będzie uzupełniany na bieżąco, a kolekcje dostępne w krótkich seriach. Nasze dotychczasowe doświadczenia z ekspansji zagranicznej wskazują, że trafiliśmy w lukę na rynku sprzedaży w koncepcie off-price w regionie CEE i mamy okazję ją wypełnić – mówi Joanna Czyżewska, Wiceprezes Zarządu HalfPrice ds. Sprzedaży.

Na Słowacji CCC posiada obecnie 54 sklepy stacjonarne. Do tej pory Grupa była obecna tam także w pięciu kanałach sprzedaży: sklepach stacjonarnych CCC, sklepie online eobuwie.pl (eobuv.sk), poprzez platformę online z modą premium MODIVO, sklep online ccc.eu oraz deezee.eu – To wszystko pokazuje, jak ogromne jest nasze doświadczenie na słowackim rynku. Biorąc pod uwagę asortyment HalfPrice, zakładamy, że ten szyld doskonale uzupełni naszą ofertę dla tamtejszych klientów i również w tym obszarze odniesiemy sukces – mówi Malwina Winter, Wiceprezes Zarządu HalfPrice ds. Zakupów.

Jako pierwszy poza granicami Polski wystartował sklep na Węgrzech. W drugiej połowie tego roku HalfPrice zadebiutował również w Austrii, Chorwacji i Czechach. W CEE działa już ponad 40 sklepów, a w ostatnich dniach w Polsce wystartowała również sprzedaż online. Strategia Grupy CCC zakłada otwarcie do 2025 roku ok. 250 salonów HalfPrice.

Data publikacji: 24.12.2021
Przeczytaj również

Handel:
Czy live commerce podbija serca polskich konsumentów? [raport]

Popularność tak zwanego live commerce, czyli zakupów realizowanych podczas transmisji na żywo utrzymuje się na podobnym poziomie jak przed… więcej »

Handel:
5 trendów customer experience. Jak zatrzymać klientów?

Utrzymanie wysokich standardów obsługi staje się coraz bardziej istotne, na co wskazują np. wyniki badania Armatis Customer Experience Index.… więcej »

Handel:
Globalne i lokalne trendy w sprzedaży internetowej [raport e-commerce]

Firma Salesforce zebrała dane o cyfrowym handlu w pierwszym kwartale 2023 roku i przeanalizowała zachowania klientów sklepów… więcej »