YOU: minimalistyczna moda tworzona w duchu slow, która urzeka modelki i influencerki

YOU zdobywa coraz większą rozpoznawalność wśród polskich odbiorców. Ubrania marki noszą miedzy innymi polska modelka Julia Bijoch czy influencerka Paula Jagodzińska. Rozmawiamy z założycielkami firmy Joanną Sochą i Olgą Jaroszyńską, dwoma mamami, które łączą pracę na etacie z budowaniem własnego brandu.

Skąd wziął się pomysł na markę YOU?

Marka YOU powstała z naszej miłości do wygody i uniwersalności w ciekawej odsłonie. Uwielbiamy tworzyć minimalistyczne ubrania z nutą szaleństwa. Od zawsze poszukiwałyśmy w sklepach prostych, uniwersalnych ubrań, które jednocześnie zapewnią komfort i nie będą nudne.  Właśnie stąd pomysł na stworzenie swojej marki i lokalne tworzenie mody.

Czym się kierujecie tworząc projekty ubrań?

Kierujemy się tym, aby nasze projekty były  maksymalnie praktyczne i uniwersalne, a przy tym przykuwały uwagę. Zwracamy uwagę na to, aby każdy produkt był maksymalnie wygodny. Jesteśmy mamami oraz pracujemy zawodowo, dlatego doskonale wiemy, jak ważny jest na co dzień komfort noszenia ubrań. Jednocześnie chcemy też projektować ubrania, które będą pięknie wyglądały. Nasze produkty mają pasować do funkcjonowania w domu i poza nim. Niezmiernie ważna jest dla nas też jakość. Chcemy, aby marka YOU. była równoznaczna z najwyższą jakością szycia.

Jak zostały przyjęte Wasze kolekcje?

Byłyśmy zaskoczone tym, jak wspaniale Polki przyjęły nasze kolekcje. Klientki są z nami od początku marki i bardzo często powracają do naszego sklepu. Dostałyśmy mnóstwo pozytywnych opinii, co było dla nas od początku bardzo budujące. Jesteśmy małą marką, same prowadzimy nasze media społecznościowe i mamy bezpośredni kontakt z naszymi obserwatorkami i klientkami, dlatego każda opinia i dobre słowo bardzo nas cieszą.

Jak Waszym zdaniem będzie się zmieniała moda w Polsce?

Myślę, że idziemy coraz bardziej w stronę minimalizmu. Widzimy wyraźny trend na kapsułowe garderoby i niezmiennie nas to cieszy, bo same wyznajemy te zasady. Polki coraz częściej zwracają uwagę na skład ubrań i na aspekty zrównoważonej mody. Świadomość dotycząca tego, co oznacza i jakie niesie konsekwencje fast fashion jest coraz większa, a co za tym idzie moda tworzona w duchu slow zdobywa nowych odbiorców.

Co uważacie za swoje największe dotychczasowe sukcesy?

Naszym sukcesem jest każde zamówienie i finalnie zadowolona klientka. To dla nich właśnie tworzymy nasze ubrania i jesteśmy szczęśliwe widząc dziewczyny w naszych projektach. Cieszy nas też promowanie zrównoważonej mody tworzonej w Polsce.

Jakie widzicie przed sobą wyzwania w najbliższej przyszłości?

Największym wyzwaniem będzie z pewnością tworzenie nowych kolekcji w trudnym momencie, jakim jest ogólnoświatowy kryzys gospodarczy. Jesteśmy małą marką, która od niedawna jest na polskim rynku, dlatego chcemy dotrzeć do jak największej grupy nowych odbiorców, kochających minimalistyczną modę tworzoną w duchu slow.

Jakie są wasze bestsellery?

Zdecydowanie najlepiej sprzedającymi się produktami w naszej marce są sukienka Impossible YOU i dresy Comfy YOU. Sukienka maxi Impossible YOU dostępna jest w dwóch kolorach – brudnym różu i czerni. Jest prosta, a zarazem robi “efekt wow” dzięki takim detalom, jak głęboki dekolt z przodu i na plecach oraz rozcięciach po bokach. Nasze klientki noszą ją na dwa sposoby – z przewiązanym w pasie paskiem i puszczoną luźno. Myślę, że uniwersalność tej sukienki i wygoda sprawiają, że klientki często do nas wracają, bo sukienka Impossible YOU to obecnie najczęściej sprzedający się produkt, po którym widzimy ponowne zamówienia w naszym sklepie. Podobnie jest z naszymi bawełnianymi kompletami dresowymi Comfy YOU. Nasze klientki uwielbiają mięsistą bawełnę, którą wykorzystaliśmy do produkcji tego dresu i oversizowy krój bluzy z bufiastymi rękawami, a także wyróżniający krój spodni z obniżonym krokiem.

Dziękujemy za wywiad i życzymy jak najwięcej kolejnych bestsellerów 😊

Data publikacji: 28.06.2022
Przeczytaj również

Moda:
IN THE CITY. Columbia Sportswear prezentuje kolekcję miejską FW22

Wygodne buty w sam raz na miejskie wędrówki, funkcjonalne kurtki typu 3-w-1 czy wreszcie ultraciepłe puchówki to flagowe produkty miejskiej… więcej »

Moda:
Marka Medicine sięgnęła po prace Olafa Hajka

Marka Medicine postanowiła przenieść twórczość popularnego niemieckiego ilustratora i artysty wizualnego na ubrania, akcesoria oraz… więcej »

Moda:
Deni Cler stawia na sport. Pierwsza kolekcja athleisure w historii marki

Deni Cler Sport to pierwsza linia odzieży sportowej sygnowana przez markę z włoskimi… więcej »