Pop-up Forum – zgłoszenia do 4.11.

8 listopada w Warszawie odbędzie się Pop-up Forum – jedyne szkolenie poświęconej formatom salonów tymczasowych. Podczas wydarzenia dowiemy się, jak uzyskać efekty sprzedażowe i marketingowe, dzięki sklepom pop-up.

Tematy warsztatów:

  • Jakie modele biznesowe warto wziąć pod uwagę,by zrealizować planowane korzyści dzięki formule pop-up?
  • Gdzie znajdziesz najlepszą lokalizację na swój pop-up store?
  • Jak skutecznie zaprosić klientów, by odwiedzili właśnie Twój sklep?
  • Z jakich narzędzi visual merchandisingu warto skorzystać, by stworzyć klimat sprzyjający zakupom?
  • Jak więcej sprzedać dzięki profesjonalnej obsłudze klienta?
  • Serwis po sprzedaży i dalsze działania.

Dokładna agenda do pobrania: AGENDA.

Cena udziału (netto):

1 osoba – 490,00 PLN, 2. osoba i każda następna z tej samej firmy – 390,00 PLN

Prosimy pobrać i wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY i przesłać go mailem na adres popup@promedia.biz.pl lub faksem na numer 22 559 39 62.

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu!

8.11.2016, godz. 09:30 – 16:00, Warszawa, Golden Floor Sky (budynek Millenium Plaza) al. Jerozolimskie 123A.

Regulamin

ORGANIZATOR:    

image005

PARTNERZY HONOROWI

honorowi

PATRONI MEDIALNI 

mediaooh_medialny

Data publikacji: 30.10.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
Ruszają dofinansowania do szkoleń dla firm handlowych. Sprawdź, czy możesz skorzystać

Wkrótce startuje program dofinansowań do szkoleń i doradztwa dla firm z sektora handlowego, w tym także z branży mody. Projekt „Rozwój… więcej »

Marketing:
Golden Marketing Conference: nowe trendy

7-8 września po raz dziewiąty odbędzie się stacjonarna edycja Golden Marketing Conference. Będzie to jedna z pierwszych okazji do spotkania… więcej »

Aktualności:
Dofinansowania do szkoleń i usług doradczych dla przemysłu mody

Trwa nabór wniosków do projektu Przepis na Rozwój – Kompetencje szyte na miarę. W jego ramach przedsiębiorstwa z branży fashion mogą… więcej »

Jedna myśl nt. „Pop-up Forum – zgłoszenia do 4.11.

  1. Pingback: POP-UP STORE pojawia się i znika | FASHIONBUSINESS.pl

Możliwość komentowania jest wyłączona.