8 listopada w Warszawie odbędzie się Pop-up Forum – jedyne szkolenie poświęconej formatom salonów tymczasowych. Podczas wydarzenia dowiemy się, jak uzyskać efekty sprzedażowe i marketingowe, dzięki sklepom pop-up.
Tematy warsztatów:
- Jakie modele biznesowe warto wziąć pod uwagę,by zrealizować planowane korzyści dzięki formule pop-up?
- Gdzie znajdziesz najlepszą lokalizację na swój pop-up store?
- Jak skutecznie zaprosić klientów, by odwiedzili właśnie Twój sklep?
- Z jakich narzędzi visual merchandisingu warto skorzystać, by stworzyć klimat sprzyjający zakupom?
- Jak więcej sprzedać dzięki profesjonalnej obsłudze klienta?
- Serwis po sprzedaży i dalsze działania.
Dokładna agenda do pobrania: AGENDA.
Cena udziału (netto):
1 osoba – 490,00 PLN, 2. osoba i każda następna z tej samej firmy – 390,00 PLN
Prosimy pobrać i wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY i przesłać go mailem na adres popup@promedia.biz.pl lub faksem na numer 22 559 39 62.
Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu!
8.11.2016, godz. 09:30 – 16:00, Warszawa, Golden Floor Sky (budynek Millenium Plaza) al. Jerozolimskie 123A.
ORGANIZATOR:
PARTNERZY HONOROWI
PATRONI MEDIALNI
Pingback: POP-UP STORE pojawia się i znika | FASHIONBUSINESS.pl