Pop-up Forum – zgłoszenia do 4.11.

8 listopada w Warszawie odbędzie się Pop-up Forum – jedyne szkolenie poświęconej formatom salonów tymczasowych. Podczas wydarzenia dowiemy się, jak uzyskać efekty sprzedażowe i marketingowe, dzięki sklepom pop-up.

Tematy warsztatów:

  • Jakie modele biznesowe warto wziąć pod uwagę,by zrealizować planowane korzyści dzięki formule pop-up?
  • Gdzie znajdziesz najlepszą lokalizację na swój pop-up store?
  • Jak skutecznie zaprosić klientów, by odwiedzili właśnie Twój sklep?
  • Z jakich narzędzi visual merchandisingu warto skorzystać, by stworzyć klimat sprzyjający zakupom?
  • Jak więcej sprzedać dzięki profesjonalnej obsłudze klienta?
  • Serwis po sprzedaży i dalsze działania.

Dokładna agenda do pobrania: AGENDA.

Cena udziału (netto):

1 osoba – 490,00 PLN, 2. osoba i każda następna z tej samej firmy – 390,00 PLN

Prosimy pobrać i wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY i przesłać go mailem na adres popup@promedia.biz.pl lub faksem na numer 22 559 39 62.

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu!

8.11.2016, godz. 09:30 – 16:00, Warszawa, Golden Floor Sky (budynek Millenium Plaza) al. Jerozolimskie 123A.

Regulamin

ORGANIZATOR:    

image005

PARTNERZY HONOROWI

honorowi

PATRONI MEDIALNI 

mediaooh_medialny

Data publikacji: 30.10.2016
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Wiodący eksperci przemysłu włókienniczego wygłoszą prezentacje na forach ITMA

Podczas targów ITMA 2023, które odbędą się w Mediolanie w czerwcu tego roku, zorganizowane zostaną ponownie dwa fora branżowe poświęcone… więcej »

Szkolenia i konferencje:
III Forum Loyalty Planet 360°, 19-20 kwietnia 2023 r. w Warszawie

Największe i jedyne tak kompleksowe spotkanie branży lojalnościowej w Polsce: dedykowane managerom odpowiedzialnym… więcej »

Aktualności:
Skorzystaj z dofinansowań do szkoleń dla branży mody

Trwają jeszcze nabory do Projektu "Przepis na Rozwój - kompetencje szyte na miarę 2". Program skierowany jest do producentów z sektora… więcej »

Jedna myśl nt. „Pop-up Forum – zgłoszenia do 4.11.

  1. Pingback: POP-UP STORE pojawia się i znika | FASHIONBUSINESS.pl

Możliwość komentowania jest wyłączona.