Poznaj program Pop-up Forum

Już 24 listopada w Warszawie odbędzie się Forum poświęcone tematyce sklepów tymczasowych. W programie znajdą się następujące wykłady:

  • Jak zyskać klientów dzięki sklepom pop-up? Jerzy Osika, prezes Promedia

1Kto może skorzystać na formule pop-up, jak i dlaczego? Jak zachęcić klientów do odwiedzenia tymczasowych sklepów, jak mają one wyglądać, gdzie je ulokować i kiedy? Czy tymczasowe sklepy to przejściowa moda, czy rosnący trend, który pomoże nam zyskać klientów i zwiększyć sprzedaż? Udział w wykładzie pomoże znaleźć odpowiedzi na te pytania.

 

  • Pop-up store jako narzędzie marketingowe centrów handlowych. Agnieszka Ochowska – Wasiljew, właścicielka agencji reklamowej Sell More

2Prezentacja pomoże poznać ekonomiczne i socjologiczne mechanizmy hamujące zrównoważony rozwój centrów handlowych; alternatywny marketing centrów handlowych i zaangażowanie najemców  receptą na długofalowe, efektywne działania budujące wizerunek marki;  patchwork store, jako nowa wartość dostosowana do potrzeb rynku i nowy koncept sprzedażowo-marketingowy.

  • Visual merchandising w sklepach tymczasowych. Elżbieta Dmowska-Mędrzycka, prezes Mediadem

3W stosunku do tradycyjnych form handlu czy usług, formuła pop-up daje mniej czasu na zwrócenie uwagi klienta, co stawie wyższe wymagania przed visual merchandisingiem.
Co zrobić, by był on atrakcyjny i skuteczny? Ten wykład powinien pomóc w znalezieniu odpowiedzi na to pytanie.

 

  • Synergia pop-up i omnichannel. Anna Przybysz, PR & marketing manager isystems

4W Polsce, pop-up retail jest zjawiskiem stosunkowo nowym, ale z ogromnym potencjałem sprzedażowym. Synergia pop-up i omnichannel może być realną alternatywą dla sklepów internetowych oraz galerii handlowych, które szukają nowych możliwości na komercjalizację powierzchni. Jak wykorzystać pop-up do promocji sklepu internetowego dowiecie się Państwo z tej prezentacji.

  • Wykorzystaj potencjał zainteresowania marką, czyli jak stacjonarny sklep czasowy może zwiększyć na zawsze twoją sprzedaż internetową. Piotr Urbaniak, członek zarządu Traffic Trends

5Sklep czasowy to świetne narzędzie do promocji marki i budowania jej świadomości.
Z rozwiązania tego korzystają zarówno światowe brandy jak i regionalne, nieznane szerzej firmy – równe szanse mają również w konsumpcji sukcesu dzięki działaniom w internecie. Wzrost społeczności wokół marki, czy znaczny ruch “z ciekawości” na stronie www to potencjał, który każdy musi wykorzystać planując akcję stacjonarną. Podczas krótkiej prezentacji zostanie przedstawionych kilka obowiązkowych działań, które pozwolą ze sklepu pop up wycisnąć więcej, niż zainteresowanie przechodniów!

  • Pop-up Vileroy & Boch – case study. Marcin Rupała, dyrektor marketingu Villeroy & Boch

6Wykład na temat pop-up –ów i doświadczeń Villeroy & Boch z tą formą handlu i komunikacji z klientem.

 

 

  • Pop-up w Londynie, a sprawa polska, czyli jak zagraniczne doświadczenia wykorzystać w kraju. Marlena Woolford, właścicielka Inspiration Trend Analysis

7Marlena Woolford opowie o pop-up’ach w Londynie i o własnym doświadczeniu związanym z prowadzeniem w Londynie “Stylish” – pop-up’u z polskimi projektantami. Podczas wykładu będzie można się dowiedzieć jakie rozwiązania się sprawdzają oraz czego unikać prowadząc pop-up. Będą poruszone tematy z zakresu marketingu, ceny, lokalizacji, produktu, współpracy z rządem lokalnym, wyzwań operacyjnych związanych ze stosunkowo krótkim okresem działalności oraz inne aspekty prowadzenia pop-up’u. Marlena opowie też o swoich przemyśleniach dotyczących tego, jak można pomóc polskim projektantom i branżom kreatywnym.

  • Trendy rozwojowe sklepów pop-up w Polsce.

Panel dyskusyjny z udziałem ekspertów na temat przyszłości sklepów tymczasowych.

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy do pobrania na stronie.

Data publikacji: 12.11.2015
Przeczytaj również

Handel:
Jak zyskać klientów w czasie nowych wyzwań?
Otwarcie sklepów i centrów handlowych zmotywowało większość firm do aktualizacji prognoz nadchodzących zmian oraz kierunków dalszego rozwoju. Jakich zmian w zachowaniach … więcej »
Szkolenia i konferencje:
Jak zyskać klientów dzięki pop-up stores?

17 czerwca 2020 odbędzie się 5.edycja Pop-Up Forum, jedynego cyklicznego szkolenia w… więcej »

Szkolenia i konferencje:
O kondycji kształcenia branżowego


26.02.2020 r. w Expo-Łódź obędzie się konferencja „Kształcenie w branży odzieżowo-tekstylnej – potrzeby pracodawców i szkół.… więcej »

Jedna myśl nt. „Poznaj program Pop-up Forum

  1. Pingback: Konsumenci chcą sklepów pop-up | FASHIONBUSINESS.pl

Możliwość komentowania jest wyłączona.