Praktyczne szkolenia z marketingu i sprzedaży

Zapraszamy na szkolenia podczas targów Rema Days 2017 w Nadarzynie pod Warszawą! W dniu 16 lutego 2017 będzie można poznać tajniki marketingu wystawienniczego, zaznajomić się z potencjałem sklepów tymczasowych czyli pop-upów, a także dowiedzieć się, jak można wykorzystać tzw. together marketing.

Aby zarezerwować miejsce na szkoleniach prosimy przesłać wypełniony i podpisany formularz zgłoszeniowy na adres email: a.lancow@promedia.biz.pl lub faksem na nr: 22 559 39 62, do dnia 15.02.2017.

Plan szkoleń:

WTOREK 16.02.2017

Miejsce: Sala Konferencyjna nr 1 – Hala E, Ptak Warsaw Expo, Nadarzyn

10.00 – 12.00: Jak lepiej wykorzystać targi, by zdobyć więcej  klientów?

Wraz z rosnącym tempem zmian zachowań zakupowych klientów, zmieniają się ich oczekiwania
w stosunku do wystawców targowych –  potencjalnych dostawców towarów i usług.  Jak najlepiej wykorzystać czas przed targami, w trakcie i po, by  wyjść naprzeciw rosnącym oczekiwaniom klientów i sprawić, by chcieli odwiedzić właśnie Twoje stoisko? Co zrobić, by więcej wizyt przerodziło się w zamówienia? Jak zwiększyć zwrot inwestycji w prezentację na targach? Podczas tego szkolenia poznasz nowe odpowiedzi na te pytania.

12.30 – 14.30: Pop-up store & more, czyli jak tymczasową sprzedaż zamienić w stały dochód

Okazja na wyjątkowy zakup – tylko tu i teraz, to sprawdzony sposób na pozyskanie klientów. Rosnący trend na tymczasowe sklepy, bary, hotele .. i już właściwie wszystko, przestał być tylko interesującą modą, która przyszła do nas z USA i Europy Zachodniej. To już mocno rozwijający się biznes, który może być także Twoim udziałem. Dowiedz się, jak uczynić z niego źródło nowego, stałego dochodu.

15.00 – 17.00: Poznaj tajniki together marketingu, by zyskać i utrzymać klientów

Gdy niektórzy budują mury, inni zarabiają pieniądze na budowaniu mostów. Myślenie kategoriami „razem” i poszukiwanie nowych form lepszej współpracy,  z klientami, innymi firmami czy otoczeniem spoza sfery biznesu, daje coraz lepsze rezultaty. Podobnie jak łączenie różnym metod marketingu, zarządzania, czy sprzedaży. Rodzi się „together marketing”, który warto poznać, by skorzystać z jego dobrodziejstw.

jo

Prowadzący:  JERZY OSIKA

Ekspert ds. sprzedaży i marketingu. Jest wykładowcą na międzynarodowych targach i konferencjach poza Polską (m.in. w Las Vegas, Toronto, Hongkongu, Bombaju, Frankfurcie nad Menem, Lipsku, Walencji, Porto, Kijowie), jak i w kraju (m.in. dla uczestników targów, zagranicznych misji handlowych, branżowych konferencji, forów i kongresów). Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży, marketingu, visual merchandisingu, trendów konsumenckich i rynków zagranicznych.  Jest członkiem jury konkursów w Polsce (m.in. Retail Marketing Awards, Diament Meblarstwa, PRCH Retail Awards) i za granicą (m.in. Global Innovation Awards  w Chicago). Jest przedstawicielem Polski w Radzie Ekspertów światowego konkursu Euroshop Retail Design Award. Właściciel i prezes firmy Promedia, wydawca i redaktor naczelny mediów branżowych (4 czasopism  i 1 portalu). Doradza przedsiębiorcom w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu i trendów.

image005

 

 

Firma: PROMEDIA

Firma Promedia od 1998 roku dostarcza firmom fachowej wiedzy poprzez czasopisma branżowe (Ambiente, Ambiente International, Fashionbusiness.pl, Moda Męska) i portale (www.fashionbusiness.pl), szkoląc pracowników firm, m.in. w zakresie sprzedaży, marketingu, trendów, visual merchandisingu. Promedia organizuje kongresy i konferencje (m.in. Retail Marketing Forum, Visual Merchandising Forum, E-commerce innovations, Pop-up Forum, Fashion Business Congress, Expo Marketing), a także targi (Interior Design Forum, Home&Food) i konkursy: Retail Marketing Awards (dla najlepszych sklepów stacjonarnych), E-commerce Innovations Awards (dla najlepszych sklepów internetowych ). Promedia jest sponsorem i organizatorem w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej światowego konkursu Global Innovation Awards na najlepszy sklep z branży wyposażenia wnętrz. Jest przedstawicielem w Polsce światowej agencji trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku, jak też globalnego lidera w zarządzaniu kolorem, firmy Pantone i wiodącego dostawcy trendbooków i magazynów o trendach, firmy Mode Information. Firma prowadzi działania consultingowe, obsługuje firmy jako agencja reklamowa i public relations.

Data publikacji: 13.12.2016
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Cross-Border E-commerce: Nowe możliwości dla polskich firm na rynkach zagranicznych

16 maja 2024 r. w Warszawie odbędzie konferencja Cross-Border E-commerce. Wydarzenie jest skierowane do przedsiębiorstw, które chcą rozwijać… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Poland & CEE Retail Summit 2024: Łącząc serca i umysły w handlu detalicznym 9-10 kwietnia 2024

Organizowana przez European Conferences United, 15. edycja Poland & CEE Retail Summit 2024, zaplanowana na 9-10 kwietnia w DoubleTree by… więcej »