7 listopada będzie można wziąć udział w VM Forum dla firm i osób z branży fashion. To cykliczne szkolenie z visual merchandisingu, którego jesienna edycja tradycyjnie poświęcona jest nadchodzącym w kolejnym roku trendom w VM i praktycznemu ich zastosowaniu w salonach mody.
Podczas szkolenia można będzie się także dowiedzieć, jak trendy konsumenckie, marketingowe i społeczne przekładają się na zmiany w myśleniu o przestrzeni handlowej i komunikacji wizualnej. Będzie mowa o wpływie na VM rosnącego znaczenia pokolenia Z, digitalizacji, świata wirtualnego oraz internetu. Dzięki inspirującym przykładom z różnych stron świata, które przedstawi prowadzący szkolenie – Jerzy Osika, dowiemy się miedzy innymi, jak wykorzystać nowoczesne technologie i marketing zmysłów, by dzięki VM stworzyć klientom unikatowe doświadczenie zakupowe. Dzięki warsztatom, uczestnicy będą mogli w praktyce zastosować najnowsze trendy w visual merchandisingu, by był on skuteczniejszym narzędziem sprzedaży.
Jako że sklep jest jednym z najważniejszych miejsc kontaktu konsumenta z marką, szkolenie VM Forum adresowane jest zarówno do visual merchandiserów, jak i osób zarządzających sprzedażą i marketingiem. Więcej informacji: www.vmforum.pl