Praktycznie o trendach w visual merchandisingu

7 listopada będzie można wziąć udział w VM Forum dla firm i osób z branży fashion. To cykliczne szkolenie z visual merchandisingu, którego jesienna edycja tradycyjnie poświęcona jest nadchodzącym w kolejnym roku trendom w VM i praktycznemu ich zastosowaniu w salonach mody.

Podczas szkolenia można będzie się także dowiedzieć, jak trendy konsumenckie, marketingowe i społeczne przekładają się na zmiany w myśleniu o przestrzeni handlowej i komunikacji wizualnej. Będzie mowa o wpływie na VM rosnącego znaczenia pokolenia Z, digitalizacji, świata wirtualnego oraz internetu. Dzięki inspirującym przykładom z różnych stron świata, które przedstawi prowadzący szkolenie – Jerzy Osika, dowiemy się miedzy innymi, jak wykorzystać nowoczesne technologie i marketing zmysłów, by dzięki VM stworzyć klientom unikatowe doświadczenie zakupowe. Dzięki warsztatom, uczestnicy będą mogli w praktyce zastosować najnowsze trendy w visual merchandisingu, by był on skuteczniejszym narzędziem sprzedaży.

Jako że sklep jest jednym z najważniejszych miejsc kontaktu konsumenta z marką, szkolenie VM Forum adresowane jest zarówno do visual merchandiserów, jak i osób zarządzających sprzedażą i marketingiem. Więcej informacji: www.vmforum.pl

Data publikacji: 9.10.2019
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
IV Forum Loyalty Planet 360  zaprasza 17-18 kwietnia 2024 r.

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Relacja z 12. Fashion Business Congress: E-commerce w modzie. Powrót w wielkim stylu

24 października 2023 r. w Łodzi odbyła się 12. edycja Fashion Business Congress. Celem wydarzenia, organizowanego przez firmę Promedia Jerzy… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Fashion Business Congress: Zgłoszenia jeszcze tylko do czwartku (19.10). Zarejestruj się!

Już 24 października 2023 r. w Łodzi odbędzie się 12. Fashion Business Congress. To spotkanie biznesu mody, którego celem jest dostarczanie… więcej »