16 października 2014 r. Polska Rada Centrów Handlowych ogłosiła zwycięzców piątej edycji eksperckiego programu PRCH Retail Awards 2014 na najlepsze centrum i sieć handlową oraz kampanie marketingowe.
Tytuł Centrum Handlowe Roku 2014 otrzymało CH Riviera. Wyróżnienia trafiły również do Galerii Veneda i Galerii Katowickiej. Za najlepsze kampanie marketingowe jury uznało akcje “Poczuj Moc Złotówki” i “Błyśnij Dla Bezpieczeństwa” Ikei, “Poznajmy się Bliżej” CH Riviera, “Mall Wall Art” Galerii Krakowskiej, oraz “Otwarcie Centrum Handlowego Plac Unii City Shopping”. W kategorii Sieć Handlowa Roku 2014 nagrodę zdobyła firma Simple, a wśród wyróżnionych znalazły się: Smyk i Gino Rossi. Natomiast wyróżnienia Marketing Sieci Handlowej Roku 2014 trafiły do Tchibo i YES.