PRCH Retail Awards 2014  

Foto: Radek Zawadzki

16 października 2014 r. Polska Rada Centrów Handlowych ogłosiła zwycięzców piątej edycji eksperckiego programu PRCH Retail Awards 2014  na najlepsze centrum i sieć handlową oraz kampanie marketingowe. 

Tytuł Centrum Handlowe Roku 2014 otrzymało CH Riviera. Wyróżnienia trafiły również do Galerii Veneda i Galerii Katowickiej. Za najlepsze kampanie marketingowe jury uznało akcje “Poczuj Moc Złotówki” i “Błyśnij Dla Bezpieczeństwa” Ikei, “Poznajmy się Bliżej” CH Riviera, “Mall Wall Art” Galerii Krakowskiej, oraz “Otwarcie Centrum Handlowego Plac Unii City Shopping”. W kategorii Sieć Handlowa Roku 2014 nagrodę zdobyła firma Simple, a wśród wyróżnionych znalazły się: Smyk i Gino Rossi. Natomiast wyróżnienia Marketing Sieci Handlowej Roku 2014 trafiły do Tchibo i YES.

Data publikacji: 3.11.2014
Przeczytaj również

Aktualności:
Cross-Border E-commerce: Ostatnie dni na rejestrację!

Jeśli planujesz rozwój sprzedaży online na rynkach zagranicznych, to koniecznie zgłoś się na Konferencję Cross-Border E-commerce.… więcej »

Aktualności:
Marka Dr. Martens otworzyła pop-up store w Warszawie

Marka Dr. Martens po raz kolejny uruchomiła pop-up, tym razem w samym sercu Warszawy, w Pasażu Wiecha. Od 17 kwietnia do 24… więcej »

Aktualności:
Respect. Nowy standard dla e-commerce sprzedającego w Rumunii

Polski program certyfikacyjny zmienia zasady gry w handlu internetowym na rynku… więcej »