PRCH Retail Awards 2014  

Foto: Radek Zawadzki

16 października 2014 r. Polska Rada Centrów Handlowych ogłosiła zwycięzców piątej edycji eksperckiego programu PRCH Retail Awards 2014  na najlepsze centrum i sieć handlową oraz kampanie marketingowe. 

Tytuł Centrum Handlowe Roku 2014 otrzymało CH Riviera. Wyróżnienia trafiły również do Galerii Veneda i Galerii Katowickiej. Za najlepsze kampanie marketingowe jury uznało akcje “Poczuj Moc Złotówki” i “Błyśnij Dla Bezpieczeństwa” Ikei, “Poznajmy się Bliżej” CH Riviera, “Mall Wall Art” Galerii Krakowskiej, oraz “Otwarcie Centrum Handlowego Plac Unii City Shopping”. W kategorii Sieć Handlowa Roku 2014 nagrodę zdobyła firma Simple, a wśród wyróżnionych znalazły się: Smyk i Gino Rossi. Natomiast wyróżnienia Marketing Sieci Handlowej Roku 2014 trafiły do Tchibo i YES.

Data publikacji: 3.11.2014
Przeczytaj również

Aktualności:
Polska marka mody męskiej Pako Lorente na czerwonym dywanie Festiwalu Filmowego w Cannes

Za nami 77. Festiwal Filmowy w Cannes. Powoli opadają emocje po tym, jak niemal cały świat śledził gwiazdy pojawiające się w zjawiskowych… więcej »

Aktualności:
LPP rozszerza współpracę ze start-upem Use Waste w zakresie technologii recyklingu odpadów tekstylnych  

Polska spółka LPP kontynuuje prace nad technologią recyklingu odzieży. W związku z sukcesem pierwszego etapu projektu badawczego… więcej »

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »