PRCH Retail Awards 2014  

Foto: Radek Zawadzki

16 października 2014 r. Polska Rada Centrów Handlowych ogłosiła zwycięzców piątej edycji eksperckiego programu PRCH Retail Awards 2014  na najlepsze centrum i sieć handlową oraz kampanie marketingowe. 

Tytuł Centrum Handlowe Roku 2014 otrzymało CH Riviera. Wyróżnienia trafiły również do Galerii Veneda i Galerii Katowickiej. Za najlepsze kampanie marketingowe jury uznało akcje “Poczuj Moc Złotówki” i “Błyśnij Dla Bezpieczeństwa” Ikei, “Poznajmy się Bliżej” CH Riviera, “Mall Wall Art” Galerii Krakowskiej, oraz “Otwarcie Centrum Handlowego Plac Unii City Shopping”. W kategorii Sieć Handlowa Roku 2014 nagrodę zdobyła firma Simple, a wśród wyróżnionych znalazły się: Smyk i Gino Rossi. Natomiast wyróżnienia Marketing Sieci Handlowej Roku 2014 trafiły do Tchibo i YES.

Data publikacji: 3.11.2014
Przeczytaj również

Aktualności:
Ostatnie dni na zgłoszenia na Fashion Business Congress! Skorzystaj jeszcze z szansy na udział!

Już za chwilę rusza najważniejsze wydarzenie dedykowane sprzedaży internetowej w branży mody  –  13. edycja Fashion Business Congress.… więcej »

Aktualności:
Orbico Polska wyłącznym dystrybutorem K-Way w Polsce

Międzynarodowa marka odzieżowa K-Way rozpoczyna nowy rozdział na polskim rynku, dzięki współpracy z Orbico, wyłącznemu dystrybutorowi tej… więcej »

Aktualności:
Jamie Salter przewodniczącym Komitetu Strategii i Rozwoju Grupy CCC

Grupa CCC powołała Komitet Strategii i Rozwoju, na którego czele, na zaproszenie Prezesa Grupy CCC, stanął Jamie Salter, założyciel,… więcej »