PRCH Retail Awards bije rekordy

Rynek nieruchomości handlowych w Polsce z każdym rokiem staje się coraz bardziej konkurencyjny, rosną także wymagania klientów. W tym roku do 7 edycji konkursu PRCH Retail Awards, organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych, zgłoszono 80 projektów.

– Konkurs PRCH Retail Awards pozwala wyłonić, szerzej zaprezentować i co najważniejsze nagrodzić najlepsze praktyki w zakresie marketingu, komunikacji i działań CSR sieci i centrów handlowych. Podczas uroczystej gali 13 października poznamy także najlepsze centra handlowe, zarówno te już od lat działające na rynku jak i te, które dopiero zostały otwarte. To, co wyróżnia konkurs PRCH Retail Awards to wieloetapowy i transparentny proces oceny, a także przejrzyste zasady, zgodnie z którymi członkowie jury nie oceniają projektów, w jakie byli zaangażowani biznesowo. Dzięki złożonej i merytorycznej ocenie nagrody PRCH Retail Awards są uznawane za najbardziej prestiżowe i wiarygodne na rynku. Cieszy nas także fakt, że co roku projekty z Polski zdobywają także nagrody i wyróżnienia na arenie międzynarodowej w konkursach ICSC European Shopping Center Awards i ICSC Solal Marketing Awards – mówi Radosław Knap, dyrektor generalny i członek zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych.

W 17 kategoriach do konkursu PRCH Retail Awards zgłoszonych zostało w tym roku 80 projektów, co jest rekordowym wynikiem w historii konkursu.  Zgłoszone projekty rywalizować będą między innymi o tytuł centrum handlowego roku, nowej sieci handlowej czy najlepszej kampanii marketingowej. W ubiegłym roku w najbardziej prestiżowych kategoriach bezkonkurencyjne okazały się: Galeria Siedlce, jako nowe centrum handlowe, City Fit, jako nowa marka na rynku czy Simple, Play, Green Caffe Nero oraz Sephora w kategorii najlepszych sieci handlowych. W kategorii marketingowej laurem najlepszej kampanii wizerunkowej mogły poszczycić się centra M1, które zrealizowały bardzo ciekawy projekt wspólnie z telewizją Polsat, „Shopping Queen” oraz polska sieć obuwnicza Ginno Rossi, która nawiązała owocną współpracę z Tomaszem Ossolińskim. W tym roku sieci handlowe, które zgłosiły się do konkursu poddane zostaną także badaniu „mystery shopper” przez partnera badawczego konkursu firmę Dekra.

– Jako wieloletni członek Jury PRCH Retail Awards mam okazję obserwować jak na przestrzeni lat ewoluuje ten projekt. Widoczny wzrost zainteresowania wśród developerów, zarządców czy sieci handlowych to najlepsze świadectwo jakości tego konkursu. Rekordowa liczba aplikacji nie jest dla nas zaskoczeniem – to efekt ciężkiej pracy, ciągłego podnoszenia poprzeczki i promocji konkursu. Jako przewodniczącą jury oceniającego centra i sieci handlowe cieszy mnie różnorodność zgłoszeń. Będziemy mieli okazję oceniać obiekty zróżnicowane zarówno pod kątem wielkości, lokalizacji, pozycjonowania; obiekty nowo wybudowane i modernizowane jak również tez z ustabilizowaną pozycją na rynku. Z wielkim entuzjazmem podchodzimy także do zaciętej rywalizacji sieci handlowych o miano tej najlepszej. Laureaci PRCH Retail Awards to pierwsza liga na rynku retailowym w Polsce – komentuje Agata Brzezińska, Head of Poland oraz członek zarządu Pradera Management Poland oraz przewodnicząca grupy Jury oceniającej centra handlowe i sieci.

– Tegoroczna odświeżona formuła konkursu PRCH, dwunastu członków jury, ocena projektów poprzez cyfrową platformę, nagroda specjalna jury, ponadto 55 głoszonych projektów marketingowych, w tym 15 z kategorii CSR, to wszystko zapowiada bardzo ciekawą VII edycję. Chcielibyśmy aby wszyscy, którzy dokonali wysiłku i zgłosili swoje prace otrzymali po zakończeniu konkursu odpowiedni feedback, co zdaniem Jury będzie stanowiło dodatkową wartość merytoryczną konkursu. – podsumowuje Dominik Piwek, dyrektor ds. Marketingu & PR, Balmain Property Management i przewodniczący grupy Jury oceniającej kampanie marketingowe.

Zwycięzców 7 edycji konkursu PRCH Retail Awards będzie można poznać podczas uroczystej gali, która odbędzie się 13 października w warszawskim Teatrze i Klubie Capitol. Wydarzenie to rokrocznie gromadzi ponad 400 najważniejszych przedstawicieli branży centrów i sieci handlowych w Polsce.

Data publikacji: 27.07.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »