Première Vision Pluriel: nowe nazwy, nowa motywacja

fot.: http://www.premierevision.com/

Od 10 do 12 lutego w Paryżu odbędzie się sześć imprez targowych dla producentów odzieży. W ich ramach będzie można zapoznać się z ofertą dostawców przędz, tkanin, skór, dodatków, technologii oraz projektów nadruków.

Paryskie targi tekstylne Première Vision (10-12.02.2015 r.) nie zmienią struktury imprezy – gości lutowej edycji w dalszym ciągu powita sześć sektorów – ale zmienią ich nazwy na bardziej dumne i jednolicie angielskie. „Expofil” z przędzą i włóczką zostanie przemianowane na „Première Vision Yarns”, tkaniny kreatywne znajdą się w „Première Vision Fabrics”, szyld „Cuir à Paris” nad bramą do sektora skór i futer będzie brzmiał „Première Vision Leather”, „Indygo” dla deseni i nadruków zmieni się w „Première Vision Designs”. Zamiast „Modamont” dodatki i komponenty krawieckie otrzymają etykietkę „Première Vision Accessories”, a „ZOOM”, będący dotychczas schronieniem dla procesów produkcyjnych, zniknie na korzyść „Première Vision Manufacturing”.

Atrakcyjności na paryskiej giełdzie właściwie nie brakowało. Jej organizatorzy są jednak zdania, że dzięki skonsolidowanej strategii komunikacyjnej popularność i globalny rozmach Première Vision jeszcze się zwiększy. Wirtualnie też będzie bardziej na czasie: w listopadzie pojawiła się nowa strona internetowa.

Data publikacji: 2.02.2015
Przeczytaj również

Targi:
Za nami kolejna edycja Targów Mody Poznań


Targi Mody Poznań, które odbyły się w dniach 19-20.02.2020, upłynęły w atmosferze wielu merytorycznych spotkań, ciekawych dyskusji… więcej »

Targi:
ILM: nowe kolekcje, trendy i know-how dla branży modnych dodatków

W dniach 29 lutego 2 marca 2020 r. branża galanteryjna spotka się w… więcej »

Targi:
TMP: Miasto Żyje Modą i Kongres Fachowców

Rusza „miejski” projekt Targów Mody Poznań i partnerów, który odbędzie się w dniach 17-23.02.2020. Celem projektu jest poszerzanie… więcej »