Po sukcesie ostatnich edycji berlińskie targi Premium poszerzą ofertę o nowe segmenty i lekko zwiększą powierzchnię.
Od 19 do 21 stycznia 2015 tysiąc firm zaprezentuje na 27 tys. metrów kwadratowych 1,8 tys. kolekcji. – Strategia organicznego wzrostu i zrównoważonego rozwoju przynosi długoterminowe korzyści – tłumaczy Anita Tillman, dyrektor giełdy. – Wciąż dopasowujemy ofertę do potrzeb rynku, zwracając uwagę na właściwy dobór partnerów. Nowo wybudowana hala 8 powita gości klimatem zbliżonym do showroomu. W tak kreatywnym otoczeniu schronienie znajdą luksusowe marki, ale także początkujący projektanci i młodzi laureaci nagród.
Organizatorzy Premium dowiodą wrażliwości na nowe trendy i wymagania współczesnego klienta, poszerzając portfolio o marki z niższego przedziału cenowego: od przyszłej edycji targów branżowcy będą mogli zaopatrzyć się nie tylko w kolekcje luksusowych marek i projektancką awangardę. Na parkiet Kühlhausu dostaną się także produkty popularnych firm, które od dawna już goszczą w światowych centrach handlowych. – Branża zareagowała nader pozytywnie na nasz nowy koncept, twierdzi Anita Tillmann. – Dzięki poszerzeniu oferty inne marki mogą stać się częścią rodziny Premium. Odpowiadamy w ten sposób na aktualny rozwój rynku. Kühlhaus zmieni się w pięciopiętrową galerię handlową, w której firmy przedstawią swoje kolekcje na zasadzie konceptu shop-in-shop. Dodatki – biżuteria, zegarki, szale, okulary i cała reszta akcesoriów – w całości zawładną sektorem Cube 1 i 2, lądując całkiem logicznie w bezpośrednim sąsiedztwie damskiej hali 7 i luksusowej hali 8.