Premium rośnie ostrożnie

Po sukcesie ostatnich edycji berlińskie targi Premium poszerzą ofertę o nowe segmenty i lekko zwiększą powierzchnię.

Od 19 do 21 stycznia 2015 tysiąc firm zaprezentuje na 27 tys. metrów kwadratowych 1,8 tys. kolekcji. – Strategia organicznego wzrostu i zrównoważonego rozwoju przynosi długoterminowe korzyści – tłumaczy Anita Tillman, dyrektor giełdy. – Wciąż dopasowujemy ofertę do potrzeb rynku, zwracając uwagę na właściwy dobór partnerów. Nowo wybudowana hala 8 powita gości klimatem zbliżonym do showroomu. W tak kreatywnym otoczeniu schronienie znajdą luksusowe marki, ale także początkujący projektanci i młodzi laureaci nagród.

Organizatorzy Premium dowiodą wrażliwości na nowe trendy i wymagania współczesnego klienta, poszerzając portfolio o marki z niższego przedziału cenowego: od przyszłej edycji targów branżowcy będą mogli zaopatrzyć się nie tylko w kolekcje luksusowych marek i projektancką awangardę. Na parkiet Kühlhausu dostaną się także produkty popularnych firm, które od dawna już goszczą w światowych centrach handlowych. – Branża zareagowała nader pozytywnie na nasz nowy koncept, twierdzi Anita Tillmann. – Dzięki poszerzeniu oferty inne marki mogą stać się częścią rodziny Premium. Odpowiadamy w ten sposób na aktualny rozwój rynku. Kühlhaus zmieni się w pięciopiętrową galerię handlową, w której firmy przedstawią swoje kolekcje na zasadzie konceptu shop-in-shop. Dodatki – biżuteria, zegarki, szale, okulary i cała reszta akcesoriów – w całości zawładną sektorem Cube 1 i 2, lądując całkiem logicznie w bezpośrednim sąsiedztwie damskiej hali 7 i luksusowej hali 8.

Data publikacji: 1.12.2014
Przeczytaj również

Targi:
Pitti Uomo: Punkt zwrotny dla branży mody męskiej?
Na początku lipca zakończyła się letnia edycja najważniejszych targów mody męskiej Pitti Uomo we Florencji. To tu można podpatrzeć rodzące się zmiany w kroju,… więcej »
Targi:
Francuskie e-targi dla przemysłu lekkiego

Dynamiczny rynek tekstyliów wymaga skutecznych i szybkich rozwiązań, by podążać za potrzebami producentów i konsumentów. Wychodząc… więcej »

Targi:
ISPO Munich Online 2021: ponad 500 wystawców i ciekawy program

Tegoroczna monachijska edycja targów odzieży, obuwia i sprzętu sportowego ISPO odbędzie się w wersji online. Impreza, wraz z programem… więcej »